27 Kasım 2010 Cumartesi

kalbim dağlarda gezer ömrüm yollarda geçer

alayına isyan diyerek başlık rezilliğini sonlandırıyor, ço edebi yazılarıma geçiyorum efem.
çift cinsiyetli isimler yasaklansın, yerine belgesel yayınlansın.
efenim bugün tam 6 saat bir bireyin erkek mi dişi mi olduğunu anlamaya çalıştım. kah bey dedim kah bayan. en son erkek olduğuna karar vermiştim ki kızoğlankız olmasını öğrenmemle bir kez daha dumur oldum. ay heyt yu çiftcinsiyetliisimler!
trafik sıkışıklığı yasaklansın, yerine uzay çağı yaşansın.
efenim bugün tam 3 saat boyunca evime gelmeye çalıştım. ömrüm yolda geçti. ataşehir tarafından kadıköye geldim bi şekilde. beşiktaşa vapur seferlerinin iptal olduğunu görmemle yanağımdan yaşların süzülmesine engel olamadım. (sabah beşiktaşta da aynı manzarayla karşılaşmıştım) Velhasıl otobüse bineyim mecidiyeköy taksim neyime giden, bi şekilde avrupa yakasına geçeyim dedim. ulan bu seferde durağı bulamadım. kaldırmışlar komple kulubeyi. hareket amirliği sağolsun meydanın en bakmadığım alanını gösterdi de bindim. adama soruş şeklim de şahaneydi ha :"ya buradan taksime mecidiyeköye giden otobüsler falan vardı 110lu 120li falan, noldu onlar?" ahahah
neyse efenim. bindim ben otobüse. şöfor dahil 5 kişi olduk. bi tane genç çift. bi tane genç oğlan. bi tane de kadayıf ben. amca hemen köprü yoluna girmedi bi güzel dolandık önce. kırk kere metrobüs durağının önünden geçtik. yok lan inmiyim gideriz heraldeyse dedim. ulaaann.. otoyola bi çıktık. metrobüsle hizama bakıyorum. kendisi kalkış durağından itibaren 3 durak geride bırakmış. biz o yolu 1.5 saatte geçtik. o bi buçuk saatte uyuudum, uyandıım, kitap okuduum, bitirdiim, müzik dinlediim, albüm bitirdiim, deftere en az 5 sayfa yazı yazdım, anamı aradım eve gelemicem bence hakkınızı helal edin dedim.. yine de geçmedi zaman ulan. bi de bi sıcak oldu bi serin. salak olduk iyice. en son bi baktım dışarı. millet inmiş yürüyor. amca haykırdı, gençler siz de yürüyün isterseniz diye. aç amca dedik. otoyolda yürüyoruz iyi mi. bi biz yürüyoruz bi simitçiler, bi çiçekçiler. otoyolda en sol şeritte yürümek de varmış burcu dedim. metrobüs yolunun bariyerlerinden atlayıp medeniyete kavuştum.
ve o an düşündüm dostlar. ben bu memleketin neresine ehliyet alayom. böyle trafikte arabanı bırakıp metrobüse atlayabiliyon mu he. atlayamıyorsun. dolayısıyla bir kez daha alemin gördüğü en büyük salak benim diyor münasip yerlerinizden öpüyorum.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;