24 Kasım 2010 Çarşamba

öğrenci gibiyim miyim

  • merhobolar sanşayn.
  • öncelikle geçen günkü sınavların nasıl geçtiğini söyleyeyim. yüksek lisans bu mu arkadaş? inanolsun hüzünlendim sınavdan sonra. böyle kolay sorular, böyle tolerans mı olur yarabbim. soruları biz yazdık, cevapları biz yazdık, hoca zaten bi ara çıktı gitti falan böyle. yazmadım o kadar ayrıntılı cevap. içim elvermedi. arı neyim vardı odada onları izledim. sınavdan sonra vapura döndüm. başımı öne eğdim kederden. düşün...
  • işte yıldız üniye gidiyorum bi de. nihayetinde evde değilim artık. marmarada biyoloji, yıldızda kimya. öyle inek gibi koşturduğumu sanma, hala serbest meslek erbabıyım. rahat.. tın..
  • ha bi de bugün ehliyet kursuna yazılmışım. anneme git bi sor dedimdi. kadın sormakla kalmamış şak diye kaydımı yaptırmış. allah razı ola. yoksa ben haala üşenirdim. (rampaların ustası olacam layn!)
  • bkz. karaköy'e basılmış olan akbilimi almaya gitmeye üşenmem gibi. 1 ay sonra akbiller yenileniyor, yeni kart çıkartmam gerekecek ahaha.
  • son gelişmelerden bir diğeri bizim kuş (evde muhabbet kuşumuz var) çok ürkek olduğu için kendisini pek ellemiyor, kafesinden çıkarmaya zorlamıyor dolayısıyla iki aydır kafesinde müebbet konaklıyordu. geçen gece kanatlarını kanata kanata yolmuş. el (uçma) teleklerini koparmış. kafesi kan içinde bulduk! kulak kadar kaldı kanatları. 2 gündür alıyoruz zorla halıya falan koyuyoruz. yürütüyoruz hayvanı, spor neyim olsun diye. daha iyi gibicesine. umuyoruz iyi olacak yani :/
  • yazının kapanışını da öküzlüğümü anlatarak yapayım. efenim bi gecede 6 bira içer olmuşum. sapasağlam da kalkıp eve gidiyorum. va anasını diyor müsait yerlerinizden öpüyrüm. mucukella

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;