22 Kasım 2010 Pazartesi

okuyor muyum ben ya?

12 saat sonra iki tane sınava gireceğim hala çalışmaya başlamış sayılmam. kendimdeki rahatlık garip gelmeye başladı artık. nasıl yüksek lisans lan bu diyorum arada. Evet sanşayn, tarihe tanıklık et istedim. yarın sınavlardan sonraki halimi şimdiden merak etmekteyim. Sıçtın mavisini arıyor gözlerim ancak şu an en fazla "Osurdun mavisi" olur burada. Pisleşmek istemiyorum yanlış anlama kuzum. Zerre kadar telaşım, gerginliğim efendime söyleyeyim paniğim yok. Ço ilginç haller bunlar. Nasıl yüksek lisans bu te allaam.
gerçi biraz da onların kabahati. Sınavlardan birinin konusu orman diğeri toprak. bunları da en genel (aslında işin içinde birçok terim de var ama bırakınız o kadarını da bilmemiz gereksin rica edeceğüm) halleri ile okuyoruz. yok efendim akdeniz iklimi vejetasyonu nedir vay efendim toprakta hangi mikroorganizmalar yaşar. hallederiz koçhüm diyorum ve bakınız ki internet alemlerinde olmaya devam ediyorum. Hayat..

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;