16 Ocak 2011 Pazar

genelden öte gepgenel haller

Havada durma potansiyelimin çok yüksek olduğu şu günlerde gerçekten ilginç ya da efenime söyleyeyim vatana millete hayırlı, önemli şeylerden bahsetmek isterdim ancak satırlarım bu gece "Allah hepimizi Acun ingilizcesinden korusun arkadaşlar" kıvamında olacak. şimdiden özür dilerim.

Bugünlerde iştahım şahane. Künefe favorim. Aslında bütün tatlılar, yemekler favorim. Boş çevirmiyorum tabakları. Endişelenmeyiniz iki okula gideyim eritirim ben bunları.

Bi yandan da yok böyle dans dingilini seyrediyorum. kalabalık evde yaşamanın getirdiği bişi bu da. aile televizyonu neticesinde ahaha. sesi kısık ama. eleme heyecanı yaşıyorlar. Allaam defnecoyfıstır'ın tepkilerine bi el at bi bişi et. öbür kız elendi diye yere çökmeler neyim. Sabaya olan nefretimi buna çevirmekten korkuyorum.

zaten bu akşam televizyon bi acayip ya da benim kafa güzel.. zira arkada oturan seyircilerden birini ebru gündeşin 30 yıl önceki haline benzettim (evbirliğiyle benzetmem kahkahalar eşliğinde onaylandı) öbür bi tane kadın var o da seyirci o da fatoşun suçu ne dizisindeki megamemeli kadına benziyor..

tv seyretmek istemeyrum laan!

2 haftadır inebolu'ya gidiyoruz. metro turizm ile. Siz bilmezsiniz benim yeminim vardı. Kamyona binerim metroya binmem demiştim seneler önce. Zira bunlarla olan yol bitmiyor, her kazaya köye giriyorlardı. Anam başımda ekmek kırdı, bindik. Geçen yıllar sayesinde bi takım değişiklik olmuş evet. Bi kere hostesleri zayıflamış. koridor tarafında uyuyana çarpmıyorlar ço şükür. Yol yine aynı. bitmiyor da bitmiyor.

bu hafta İstanbul'a dönerken bebekler gibi uyudum yolda. inanılması güç ama gerçek. Montumdan şahane yol yastığı oluyormuş. yaz kış farketmez bundan sonra her yolculukta benimle kendisi :)

İnebolu'da bütün esnafla kanka olduk sayılır. belediye başkanından kaymakamına her yetkiliyle tanıştık o derece. Evimizi başımıza yıktılar da efenim. neyse...

Ben size kuşumdan bahsetmemiştim hiç. alınalı 2 ay oldu rahat. ben esasında faregillerden bişi alacağdım ancak babam bunu getirmiş. biz de var olan sevgimizi kendisine yönelttik. hayvan ruh hastası çıktı lan. eve geldikten bi ay sonra el teleklerini kopardı, kanlar içinde bulduyduk. şimdi gayet uçabiliyor ancak çok sinirli. aşırı gergin. en ufak bi sese tahammülü yok gerizekalının. cakcakcak öterek beyin emiyor. babam şimdi gitti bi de dişi aldı buna. dul kuş. daha önce yumurtlamışmış. neyse. hanımı başka kafese koyduk. ulan bi baktım kanadının biri bi garip duruyor, sırtında durması gereken yerden daha aşağıda tutuyor. çok korkuyor, çok hızlı nefes alıyor. hem kanadı kırık, hem astım. hani babam bu hayvanı nasıl süper kuş diye aldı bilemiyorum. nitekim canlıların parayla satılmasına karşı olduğum için sağlıklıymış değilmiş çok takmıyorum. neyse bizim ruh hastası dişiyi de beğenmedi. hayvan su içse bağırıyor yem yese bağırıyor. sinir hastası manyak of.

yarına 2 final var ve ben hala çalışmadım. Yüksek lisans çok güzel lan. hani össden sonra hazırlık okurken olan rahatlık var şimdi. kebapspor.. botanikle de aram iyi. bu arada ufaktan iş bakıyordum ancak laboratuarda kesin olarak çalışmak istemediğime karar verdim. üniversitede kalmalıyım. belgesel işine atlamalıyım. (belgesel sektörü! www.coskunaralbykyayardimetsin.com! )

3 gündür içimden miyavlıyorum.. athenadan, gülemiyoruum ağlayamıyoruum, senden uzakta birşey yapamıyoruum deyü.. kalb-i şarkısı.

Collins siparişi verdim. en kral kuş kitabı diye biliyorum kendisini. kuşçular elinden düşürmüyor. hatta bi tanesinin tuvaletinde görmüştüm bu kitabı ahaha:)

tvnin sesi hala kısık. şahane. film başladı bi. dandik filmler izlesem de film anlatıyorum köşesi yapsam. olar valla he.

son olarak araba kullanmaktan ne kadddaaar keyif aldığımı belirtir, bana bir araba alanın 3 ay şöförü olacağımı duyururum. (sınavlardan geçtim ama kursa gidip direksiyon derslerine giresim var, sırf araba kullanmak için lan! =)

okuma sabrı gösterenlere ayrı teşekkür ederim.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;