8 Ocak 2011 Cumartesi

ne diyorsun gurbik?

LA NOLİY?! demekten kendinizi alıkoyamayacaksınız!
ama yine de 2011 güzel bence :) neyse.
efenim kıyafet pabuç alışverişini sevmem. ruhum daralır. içim sıkılır. o yüzden çok nadir alışveriş yaptığımı söyleyebilirim. konuya geliyorum, kardeşimle akşamüzeri bi yere gitmemiz gerekti. kendisi kazak istiyormuş. önceden de sözümüz vardı, gittik paşa paşa. 2-3 mağaza gezdik, az önce saydığım belirtiler kendini göstermeye başlayınca çıkalum dedim. lakin ki o sırada başka bi mağazaya girmiş bulundum.
İşte! biri beni bi şekilde mağazaya soktuktan sonra beeelki birşeyler beğenip beeeeeeeelki deneyebiliyorum. nitekim öyle oldu. bi penye denemeye niyetlendim. lan! giydim çıkardım, sol kolum hayvan gibi çizilmiş. alarmın iğnesi falan çıkmış sandım. meğerseeem dikişler arasında iğne kırılmış, ben giyinirken kolumu yüzdü dingil! sen git, içinde dikiş iğnesinin kırıldığı penyeyi bul.. şans tabiğ yes.
gelelim diğer konuya. 2 hafta önce kardeşime mp3çalar alırken (lan biz bu kıza ne çok şey alıyormuşuz be) yandaki kurbağayı beğendim. dandik mandik ama olsun alacam bunu dedim. o gün oradaki satış elemanı o kadar çok almayın dedi ki gerçekten de almadım. nitekim aklımda kaldı. bugün almaya karar vermiştim. gittim mağazaya yok dediler. başka şubelere baktırdım bayrampaşa da mı ne görülmüş başka da kalmamış. Şimdi efenim bu satış temsilcilerinin dediklerine inanmayın, kendimden biliyorum, bunlar orada 2 tane görürler ama söylemezler. o yüzden üşenmedim yolumun üzerindeki başka bi mağazaya da uğradım. o da kalmadı dedi. hay ananı dedim.
eve geldik, biraz zaman geçtikten sonra internetteyken aklıma geldi. sitesinden alayım dedim. sepete eklememle elektriklerin kesilmesi bir oldu!
ne dediniz duyamadım? LA NOLİY?! yaaa...
(almaktan caydım ama şunun güzelliğine bakın yaa.. baktıkça alasım geliyor şardola)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;