19 Ocak 2011 Çarşamba

tesadüfük

Durduk yere mırıldanmaya başlamıştım. Müzik açayım dedim. Bilgisayarda klasör aramaya üşendim, internete girdim. Radyoodtünün sayfasını açtım her zamanki gibi. Bob Marley - Is this love mırıldanıyordum. Radyodan ses gelmeye başladı. "I wanna love you and treat you right; I wanna love you every day and every night..."
insan pek mutlu oluyor böyle denk gelişlere canım =)
Not: İstanbul'a temelli döndüğümden beri radyoodtü dinliyorum. Sabahları modern sabahlar falan.. Kopamadım cancağızım.
Dün akşamüzeri okuldan dönerken işte dingil 112 otobüsünü çok bekledim, sonra pes ettim vapurla gideyim bari dedim. Önceki gün NTV yayınları'ndan Paranoyak kitabını almıştım. Zira kitapçıda öylesine karıştırırken gülmeye başlamış, elimden bırakamamıştım. Yollarda okuyordum dün işte. Vapura bindim, öyle bıyıkaltından gülerken yanık bi ses bağırmaya başladı. "O yaktı kül etti, Allahım kurtar beni.." deyü fantazi söylemeye başladı birisi. Darbuka da çalıyordı üstelik. Durumun absürdlüğüne daha da güldüm. O sırada parçayı değiştirdiler, "Sevdalıyım sevdalıyım yaban gülüm sevdalıyım.." diye. Etrafımdakiler de bıyıkaltından gülüyorlardı, bu şarkıyla kahkaha moduna geçtim ben. Tabii telefon çaldı, akşamları dışarda oturmama alışkın olan annemi vapurda olduğuma nasıl inandıracam düşünceleriyle açtım telefonu. Anneme açıklama yaparken karşımdaki adam iyiden iyiye güldü. ahahah. Diyeceğim o ki, Çingene vapuruna neden çingene vapuru deniyormuş öğrendim efem :P Bi kere daha denk gelmiştim böyle bişiye ama o gitarlı falandı. (daha entel ahaha)
Dünkü vapur bayaa komikti lan. Büfeye gittim çikolata neyim almaya. Tam köşeyi döndüm, yerde sarı parlak bişi giymiş köpek. Köpeğin tipine ahaha diye gülerken sahibinin leopar desenli bacakları gözüme ilişti, kadının belden yukarsına bakamadım gülmekten :) te allaam ya
Ne diyordum?
Kitap şahane olm! Ordan araklayıp bisürü şeyi buraya yazasım var ama okuyum bence. Trafiğin bütün negatifliğini alıp götürüyor :)
Almak istediğim diğer bi kitap var, hiçbi yerde bulamıyorum..

“Yaşamın kalitesi, bir günü diğerinden ayıran özelliğinin olmasıdır. Tespih tanelerinde imame dediğimiz daha büyük taneler vardır; burada duraksanır ya da farklı bir şey söylenir. Yaşamın akışında da imameler vardır ve bu imamelerin sayısı yaşamın kalitesini belirler. Bir insanın tespihinde ne kadar çok imame varsa, o insan hayatı o denli zengin yaşıyor; hayatını ve ilişkilerini çeşitlendiriyor..."

Canım hocam Prof. Dr. Ali Demirsoy - Doğaperest.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;