12 Haziran 2009 Cuma

hello evrivan.

yine muhteşem istanbul sıcakları başladı.
taksim'de yürürken eriyordum. sıcaktan mı, kabaran/coşan/uçan/sıçan saçımdan mıdır bilmiyorum ama eriyordum hissettim. neyse daha fazla terlemeden yazıma devam etmek istiyorum. tenk yu. sit davn.
geçen gün Melekler ve Şeytanlar'a gittik kardeşimle. kitabını okurken kalbimin atışlarını duyduğum, resmen olayları yaşıyormuş gibi hissettiğim kitabı sen al, film yap. filmde binbeşyüzonaltı tane şeyi değiştir. benim gibi hüsrana doy. robert langdon'cım olsun sünepe. ezik. kitapta ekşınmen gibi olan kişilik, filmde kuru kuru bi akademisyen olsun. hiçbişi yapmasın. hayal kırıklıklarının baborellosuna gel. bi kez daha kitap filmi yendi gençler..
Herkezler (z ile) amerikalara gidiyor bu yaz. ah salak ben, esranın ısrarlarına direnmeseydim şu an uçakların arkasından su dökmüyor olacaktım. pişmanlık nedir bilmeyecektim. onu bunu bilmem. seneye bi başımaymış, arkadaşım varmış heeeç farketmez. düşecem yollara.. karar verdim bebeyim.
ahah.. Diskoveri çenıl benden sorulur. science, world, travel&living altkanalları da dahil. belgesel günlerime devam ediyorum. bi hayvan belgeselleri izlemiyorum o kadar. of güzel kanal bence ya. televizyonun başında yapılacak hoş bi aktivite.
son olarak 21haziran pilav günü, sevgili beşiktaş lisesi mezunları. pilavdan dönenin kaşığı kırılsın der eski bi bilgin. evet. görüşmek dileğiynen.
bu arada taksimde Ankara'dan tanıdık görmeye bayılıyoring =)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;