27 Haziran 2009 Cumartesi

mutluyuz, evleniyok

"-mutluyuz, evleniyok
-iyi de bize ne gardaşş?!"

yaz geldi, sokak arası düğünleri başladı. peki bu düğünler nasıl mı? korkma sanşayn! senin için pencereden bakmak suretiynen araştırdım. çok çileli bi yol oldu benim için. "pencereden düğünü izleyen teyze" sandılar beni. kimliğim belli olmasın diye perdeyi şapka yapmıştım muhteşem zekamla.
"eylence", 16:00 sularında davul zurna ile başlıyor. sürekli aynı melodi.. 14. dakikadan sonra kafasevici olarak işlem görüyor sizde. eğer dikkat gerektiren bi işle meşgulseniz 3.52 dakika sonra bahsettiğim kıvama ulaşıyorsunuz. tabi yaratıcılığınız artıyor. tahmin bile edemeyeceğiniz küfürler geçiyor aklınızdan. kendinizden tiksinmenize rağmen "eylence" dışardan devam ediyor. hayat enerjinizin an be an gidişini görebiliyorsunuz.
davul-zurna ekibi az biraz susunca derin bi nefes alıyorsunuz. hayata dönme vakti artık. küçük çocukları evlerine çağırıyor anneleri. terli kıyafetleri değiştirecekler, yemek yedirecekler daha. herkes evinde hazırlanıyor o vakitlerde. birazcık huzura ermişken, uzaklardan zılgıt sesleri geliyor. gözyaşlarınıza hakim olmak zor.
alt tarafı iki kişi evleniyor. kendilerine başka bi dünya kuruyorlar, ayrı evde yaşamaya başlıyorlar. iyi güzel tamam. niye abartıyorsun kardeşim. o kadar oynamak istiyorsan aç evinde mezdeke şarkılarını.. seni tutan mı var. iki kişi birbirini daha rahat sevecek diye sana noluyo lan.. (hala aşkım cicim modlarından tiksiniyorum onu da belirteyim melikanım için)
neyse. o gece pek bitmiyor. ders çalışmanız gerekiyorsa hiç bitmiyor. kafanız çok güzel seviliyor onlar tarafından. çalışmanız gereken moleküler patoloji slaytları için yapacak bişi yok. onlar çoktan bulutların üstünde...

2 şahıs gencim güzelim diyor:

Disconnectus erectus dedi ki...

birincisi yaz okulun yok bişeyin yok hödük gibi oturuyon evde amma niye ders çalışıyosun çocuum?
ikincisi sen evlenince görürüz diyor ve avcumu ağzıma getirerek bi zırrrttt çekiyorum.muah.

Burcu Yağmur Kabaalioğlu dedi ki...

birincisi, yaz okulum olmayabilir ama stajım var. hoca sağolsun süper bi cd verdi al bunları çalış diye. moleküler genetik dersinin aynısı nirdeyse. onu çalışıyorum. odun odun gitmeyeyim diye.
ikincisi ise benim evlenme gibi bi ihtimalim sıfırdan beter olduğu içün sanırım elin hep ağzında kalacak, hep zırt çekeduracaksın. muahlar benden.

 
;