14 Haziran 2009 Pazar

tatil

hello sanşayn. aksatıyorum seni farkındayım bebeyim. zira diskavri çenılla mutlu mesud bi hayat kurdum kendime. 3 4 tane de dizi seçtim denk geldikçe izliyorum. "hav itz meyd" den tut, "mayami ink"e, "bireniek"ten "mitbastırs" a kadar çok eğlenceli programların seyircisi oldum. çok tatlı bi uykum var şu saatlerde. dün gece 4 te yattım. sabah da 8de kalktım. önceki günler de bunun gibi oldu. bebbbekler gibin bi uyku bekler beni bu gece.
istanbul tatil programım nasıl mı, hemen paylaşıyorum paniğe gerek yok.
efenim sabah uyanıyorum. evde birileri varsa saati soruyorum. yoksa oda sıcaklığına bağlı olarak kalkıyorum. yüzümü falan yıkıyorum. şükela bi keyfaltı hazırlıyorum. o günün gazeteleri evde oluyor genelde. onları okumaya geçiyorum. bilgisayarı açıyorum. müzik dinliyorum bi yandan. sonra bi ekşın varsa dışarı çıkıyorum (bugünlerde arkadaşlarımla pek buluş(a)madığımdan dışardaki ekşın en fazla, markete gitme, anneannemlere gitme, önceki gün alınan giysiyi değiştirme falan gibi bişiler oluyor.) 2000 model eski bilgisayarla internete bağlanıp şarkı indiriyorum. onları laptopa atıp keyiflen dinliyorum. sonra yemekti şuydu buydu (ki mutfakta hazır pişmiş yemek olması mükemmel bi durum!) derken akşam vakitleri oluyor. balkonda çayıydı, bilgisayarıydı falan filan fani işlerden sonra kapıyı pencereyi kilitleyip yatıyorum. ev ahalisi çoktan uyumuş oluyor hep.
işte böyle bi günün sonunda yine ben limewiredan şarkı indirdim. onları kendi pcme attım. açtım dinliyorum. bi tanesi bişi yüklememi istedi. yok dedim yüklemem. uyudum uyandım zart zurt. şarkıyı da feci dinleyesim var. hala yükle diyo. bilgisayarda da antivirüs yok hala. (dualarlan yaşatıyom) neyse hala bana o zamazingoyu yükle diyo. taam allah belanı virsin dedim yükledim. yükler yüklemez "komik köpek videosu" başlıklı bişi oynatmaya başladı. hasss... efekti eşliğinde hemen sildim dosyayı. paniklen antivirüs indirdim internetten. nod32. bu sefer de pc çok dolu olduğundan rahat tarama yapamadı. sürekli ekran dondu falan. hay ebenizovski diye diye ağlıyorum. pükpük ile bi arkadaşı yardım etti sağolsunlar. düzelltim adama benzedi pc. işte şarkıları falan yedekliyim lan bilinciyle dün gece 4 e kadar dvdlerlen haşır neşir oldum.
of allaaam ne boş konuşuyor ne boş yazıyorum ben yahu.. okumayın bunu. valla. çok dandirik oldu bu. zaten hiçbi yazımı beğenmez oldum. yazıyorum yazıyorum, beğenmiyorum, taslak olarak kaydediyorum falan.
O değil de, yarın Gata'ya gidicem. staj zamazingosu için. 2 ay önce hocayla konuştuğumda "15haziran falan gibi başlasam olur dimi" demiştim. o da "tabi tabi" dediydi. şimdi erteleyesim var biraz. işte haziranın sonu olsun. temmuzun ortası olsun temmuzun sonu olsun farketmez. yarın vapurdayken karar vericem ne konuşacağıma. söylemesi ayıp işleri çok güzel zamana bırakırım. çok rilaks bi insan olurum. çayıra da salarım.
havuza falan yazılsam. ehliyet kursuna başlasam. hayat bayram olsa. dünya barışı falan.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;