7 Temmuz 2009 Salı

havada ter kokusu var.

çok sıcak laaann :S oturduğum yerden terleme olayını aştım. o kadar çok terliyorum ki yer, zaman, mekan farketmiyor. deodoranttı, roll-ondu, vs idi olmasaydı hakketen havada ter kokusu olabilirdi. tabi istanbul sakinlerine burdan seslenmek istiyorum, "gardaşlarım! siz de kullanın bu tip ürünlerii! teriniz mis gibi kokacak, ortamların tercih edilen ismi olacaksınız! nolur, bazen duş alın, hiç olmazsa kolonya dökün lağn. noolur yuaa.."
neyse konu bu değil.
abi bi kadın düşünün.. aslında kadın değil sanki. sanki evrende ne kadar birbiriyle uyumsuz nesne varsa bu kadında hayat bulmuş. uyumsuzluk mıknatısı(*) bi yerde.. kendisini tarif etmicem ki öyle bi görüntü kirliliğiyle bilinçaltınıza inmek istemiyorum, zira muhabbeti bile yetiyor. sürekli çocuğundan bahsediyor. kendisinin zibilyonda biri hacmine sahip, yarım kilo bi evladı var. yatıyor kalkıyor onu konuşuyor. kocasından bahsetmeyi unutmuyor, onu da anıyor bol bol. "genç yaşta evlen doğur, benim gibi bu yaşlara kalma" diye tavsiyeler de bulunuyor.. çok konuşmayı seviyor anlayacağınız üzere. ancak garip bi konuşma bu. oldukça tombul, tombik ve de şişko olan bu ablamız, elalem hakkında sürekli "ayy onun kocasına allah kolaylık versin valla" , "ayy kocası nası dayanıyor" , " ayy kocası düşünsün artık yazık" tarzında yorumları mevcut.
evlilik, koca ve de çocuk muhabbeti doluyum. her yaştan çocuklu anneyle bu tarz muhabbete girebilirim.çok garip muhabbetler bunlar... sanki 6 yıllık evli, 3 yaşında çocuk sahibiyim.

insanları çok gözler oldum bi başıma geze geze. garip ve de komik yanlarını gördükçe içten içe gülmekten yorulur oldum. yine de onları izlemek çok eğlenceli yahu.
ha bi de sabah kalkmış staja giderken minibüste "ergenlik aşkı"nı görmek ne ilginçtir yahu. ha ergenlik neticesinde o günlerden sonra konuşmaz olup, geleneğin devamı olarak hala konuşmamak da bayaa ilginçtir di mi. ahaha. popomla güldüm kendime..
o değil de, giriş kata taşınan kiracılar lütfen arka balkonda oturmasınlar, otursalar da konuşmasınlar, konuşsalar da böğürmesinler diyor, esenlikler diliyorum.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;