5 Temmuz 2009 Pazar

usta

öyle bi usta ki hayran olmamak elde değil.
"İki kalas bir heves" adlı kitabı okuyorum. Erol Günaydın'ın hayatını anlatıyor, söyleşi aslında. o kadar harika cümleler var ki, ders alınası cinsten. adamın hayata bakışı, tiyatro için yaptıkları kendisine hayran bıraktırıyor. "para kazanmadım ama çok güzel mutluluklar yaşadım" diyor. "birçok flörtüm oldu, ama tiyatroda çalışırken oradan kimseyle flört etmedim, etmem" diyor. Tiyatroya gerçekten hayatını adamış bir isim. "Rolümün büyüklüğü önemli değil, sahneden şemsiyeyle geçen adamı oynayayım, öyle bir geçerim ki salondan çıkanların aklında ben kalırım" diyor. Oyunculuğuna güvendiği kadar var, muhteşem işler çıkartıyor hocam.
Daha kitabı bitirmedim, kendisinin mutlu anılarına mutlu olmaktan çok büyük keyifle okuyorum. Ha tek istediğim kendisi yaşarken, "hocam size hayranım, çok çok çok takdir ediyorum bugüne kadar yaptıklarınızı, tiyatroya olan sevginizi, bağınızı" diye konuşmak elini öpmek istiyorum.
Uzun uzun sağlıklı ömürleri olsun.
Hep bizimle olsun.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;