26 Temmuz 2009 Pazar

medusa ve ben

Necibella'ya yardım olsun diye dün çalıştığı yere gittim. düğün sahiplerinin akraba çocukları doluşmuş, bu da onların keyfiyle uğraşıyordu. saç modeli beğenmezler, yaptığını sevmezler, çok bilmişlikleri ve niceleri. bi kez daha çocuk milletinden tiksindim. o küçük yaşlarıyla herşeyi biliyorum havaları yok mu. tut kolundan vur duvara.. neyse. muhteşem sıcaklardan dolayı ağrıyan başımla gittim öğleden sonra. teyzemle baştan anlaşmam vardı. kimsenin saçına elimi sürmeyecek, fön maşa falan yapmayacak, toka sprey vs istediğinde verecektim sadece o kadar. tabi ki planladığım gibi olmadı. ve gecenin finalinde medusaya maşa yaptım.
saçlar o kadar korkunç ki. hani bonus modelimiz var ya. hatunun saçlar beline kadar. simsiyah. banyo yapıp gelmiş direk. tokayı çıkarınca cehennemi gördüm kafasında. maşa yapmam gerekiyordu, necibella çok yoğundu. zaten herkes kuaför muamelesi yapmaya başlamıştı. ağızlarına çakmam yakındı. önce saçını tarıyayım dedim. her tel ayrı bi birey, ayrı bi inat. sert. kuru. kabarık. gür. medusa bildiğin. tararken cebelleştim. içten içe ağladım. enseden başlayarak maşaya giriştim. başta çok kalın tutamlar aldığımı söyledi medusa ama iyi böyle diyerekten cevapladım kendisini. maşaya sığmıyordu saçlar. hem gür hem uzun. of. kabustan beter..
1buçuk saat ben ayakta, maşayı bazen kafasına değdirerek saçlarını şekle sokmaya çalıştık. o sıkıldı. ben ağladım. nihayetinde bitirdim. düğün başlamak üzereydi 5dk sonra. tam son dakika işi olmuştu. saçları kremliyerek açmamı istedi. dedim teyzem yapsın falan. yolladım onları salondan teyzemin bulunduğu yere.
medusa.
medusanın korkunç saçları...
ömrümden ömür aldın.
kendi saçıma özenmeyen ben, güzellik uğruna saçma sapan işler yapan kişileri gördüm. kuaförlüğün zorluğunu gördüm. bundan sonra bi maşa 500 tl. işinize gelirse beybiler.
Not: medusa fotolarına baktım da kanım çekildi lan. öğk. en uysalını koydum sayfaya.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;