23 Aralık 2009 Çarşamba

işte ders falan fıstık

bu hafta sınav yok. tabi bu demek değildir ki ilerde de olmayacak. haftaya çok tatlı sınavlar olduğu için kaba etimi iyi yayamıyorum, ço üzgünüm.
bi de şöyle bi durum var finallere kadar yetiştirmem gereken bi ödev var. kendisi lab çalışması+araştırmadan oluşmakta. lab şeysine uğramadım pek. son hafta kendimi komple oraya adamaya karar verdim. şimdi o araştırma kısmını yapıyorum. buldum ilgili yazıları makaleleri falan ama gel gör ki kendi bilgisayarımda yazamıyorum meredi. ulan her türlü bilgisayarda yazabiliyorum, Mac'ten tut, windows 95 izleri taşıyanına kadar.. bu bilgisayara gelince fılaşı bile açamıyorum.hayır kendisi hala yetenekli, bilgisayar sağlam. ben değilim argadaş.
liseli ergen bebeler gibiyim. yatıyorum kalkıyorum redhot dinliyorum. of ölecem. aeroplane'
e hala doymadım.
bu kış kar yağmasan ço rica ediyorum.

saat daha 9. hala çalışmaya başlayabilirim. yapabilirim. of.
yaparım.
yaparım di mi lan

not: embriyolojiden 47almışım. dürdaneyi öpüyorum burdan.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;