13 Aralık 2009 Pazar

kurbağa hayvanı sözüm sana


iyi ki geçen sene kesmişiz sizi, iyi ki melike yumurtalarınızı falan kafanızdan çıkarmış, iyi ki spinal zamazingoyu yaparken "çöğürk" diye ses çıkartmışsınız. çok sinirliyim olm size!
bak amfioksus vaar, balık vaar, kuş vaar. onlar ne gada güzel efendi efendi embriyo hallerinden ergine geçiyler di mi, metamorfoz geçirmenin ne alemi var denyoğ?!
bugün hiç verimli çalışamıyorum, hala odada o ekşimsi koku var, kaynağını bulamadım, bi de ço sıkıldım. ne biçim bi ders bu be of..
inanolsun bıhtım ulayn.
ha dürdanecim, umarım yarın sınavda ukelalık yapmazsın tepemde dikilip, yo efendim "hocam direk cümleyi sormayın demişiz de sen de sormamışsın, işte ezber yapmamalıymışız, da falan da filan da fifi.." çıldırtmayın adamı! (cümlenin sahnesi: özkan uğur'un suna pekuysal'la beraber oynadığı yeter anne dizisindeki "sapıtıcam yaa!" repliği.)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;