10 Aralık 2009 Perşembe

radiohead ninnileri

uykum yok. baykuş versiyonuma geri döndüm. haftaiçinde boş günlerin olması cidden hoş değil. ondan gitmedim haftalardır özel çalışmaya. hocalar yaşayıp yaşamadığımı sorgular olmuş peheey..
evrim sınavı bokum gibi geçti. aslında ne iyi ne kötü. yok lan bildiğin kötü. (şimdi ben sınavdan sonra iyi geçti demem. dediğim an göt olurum çünkü.) 55 soruda 17 boş bıraktım. içim sızladı ama her yanlış doğruyu götürüyor diyince dolduramadım. (tecrübe iz tolking: gerçekten götürmüşlüğü var) of. hayır şu an gayet güzel bütün evrimi anlatabilirim karşımdakine. ama yoh. bu sınavlar benim bilgimi ölçmüyor arkadaş. stres paso.
hasta gibi gibiyim. kendi kendimin doktoru oldum, benical e başladımdı. ertesi gün doktora gittim. böyle böyle diye. o da bana benical verecekmiş zaten, ben de olduğunu öğrenince yazmadı reçete. canım türkiyem.
şifa niyetine sıcak şarap içelim dedik.. hevesimiz kursağımızda kaldı. cumaya ertelendi kırmızılar. o yee..
olm haftaya 3 sınav var. deli gibi tırsıyorum şarap benim neyime. hay sıçayım kafama. embriyoloji - deneysel biyokimya - türkiye bitki örtüsü.
insanın iştahı açılıyo yazarken.
of... embriyoloji. intihar sebebi. notları elime almaya korkuyorum, zira okuma yazma bilmiyormuşum gibi geliyor onlara bakarken. ay düşündükçe sinirleniyorum. neresine çalışacam ben onun. bütün yaz çalışsam yine bitmez lan!
zaten okulun bitmesine az kalmış. yıllık neyim başladı. yarın stüdyo şeysine gidiyoruz, fotoğraf çektirmeye. bi de orada ruhum gevrelecek.. millet deli gibi özeniyo lan! kuaförler.. kıyafetler...
gitmiyom kuaföre falan. ne bu be
rediyohed ninnileri devam ediyor..
radiohead dinliyorum gözlerim uykulu.
olm o değil de, deli gibi davul çalışasım / çalasım geldi. "breaking the girl" çalak.
chad smith.. oyh..

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;