28 Aralık 2009 Pazartesi

napıyosunuz abi yılbaşında?

yemin ediyorum bıktım. okuldan da.. öğrencilikten dee. .yılbaşından da.. allah belamı vermesin bıktım.
ağzına zıçim yeniyıl. bok var sanki eğlenmek zorundayız. her sene aynı terane..
of sinirlerim sümük gibi. o deneysel biyokimya dersi var ya.. o dersi açanın ben ta.. ulan bu son sınıfta ne kadar aldığım ders varsa hepsi için "bileydim yazmazdım lan bu bölümü" diyorum. hayır biyolojiden de bıktım hamuğagoyim. asistanpezevenkleri ulan hoca olamadınız diye mi kastırdınız bu kadar sınavda. ne diye ennnnn ayrıntı enn kıl en göt soruları soruyorsunuz lan. teorik sınavı gibi sorsanıza köpekler. kopya çekmiyorum bi bok yemiyorum, vereyim de geçeyim dersi. zaten yatıyorum kalkıyorum "ya okul uzarsa" diye ağlıyorum. of..
hay bu hormonlarımın da ağzına zıçam ben. ulan hamile olsam bu kadar ağlamam havaya suya.
valla biyoloji müessesesinde gözüm yok. hepsi sizin olsun. ne iş bulcam onu da bilmiyorum. hangi meslek grubuna dalcam bu saatten sonra hiçbi fikrim yok. ah cesaretim olaydı da tercih yaptıktan sonra sevdiğim bi zamazingoya yöneleydim. gerçi bu saatten sonra ağlamanın da anlamı yok.
görüp göreceğim cennet bu derdim, cennetten düşüyorum yavaş yavaş. Ankara'dan yoruldum artık yeminlen. denizi özledim inanır mısın. ben bunları dicek adam mıydım ya. vallaha ankaraya doydum ben. hele aşti'den.. oyy.. bu öğrencilik bitsin uzun zaman boyunca şehirlerarası otobüs yolculuğu yapmayacam bence. hele yolum Ankara'dan zor geçicek en az bi sene.
heh Ankara'ya da sövmemi bitirmişken, yeniyıla geri döneyim
bok mu var laan! her sene her sene. napıyoz, nereye gidiyoz, ev ayarlayalım, kim çalıyor, nerde ne var.. ömrümü yedin yeniyıl yemin ediyom. ha bi de şuna hastayım: "bu sene plan yapmıcam, her sene plan yapınca bozuluyor, bu sene gelişine bırakıcam." bu cümleyi kuranlar üzülmeyin, ben de yaptım bebeyim ben de geçtim o yollardan.. sonra bi bakmışsın ankarada ekşın var diye istanbula gidememiş, o malum akşam yurt köşelerinde tvden "gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar" falan filan, alkolsüz bi şekilde seyredip 10 gibi uyumuşluğumu da bilirim. evet.. ulan bi tane mükemmel yeniyıl hatıram yok lan. bi geçen sene güzeldi.(eh işte güzeldi mükemmel değildi tabi)
neyse abi.
siz yeniyılınızı kutlayın, ben ev yemeği yemee istanbula gidiyom. olm öküz gibi içicem evde pis pis bakmayın bana şimdiden uyarıyorum. zaten bugün telefonda babama asistanlar hakkında okkalı bi küfür etmişim. terbiyeliydim ben eskiden. neyse ki babam süper adam. o ye.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;