16 Aralık 2009 Çarşamba

naber lan blogh


I like pleasure spiked with pain and
Music is my aeroplane
It's my aeroplane ..
red hot.. iyi ki varsınız lan. aferim. olm benim kadar dinlediği gruptan bihaber insan var mıdır bilmiyorum. bunlara bayılıyorum bütün albümleri falan var, zibilyon şarkı sayabilirim bi oturuşta ama adları ne desen fıs diye sönerim. bi davulcuyu biliyom. canım smith. neyse yutubtan konser performanslarını izleyem dedimdi. anam. elektrogitar çalan elaman.. oyy.. herif kendinden geçmekten zaman bulup çalamıyor doğru düzgün. bi sinirlendim. hayır bi konserinde kendini kaybet, diğerinde kaybet.. her seferinde solo kısmı gelince ağzın açık gözlerin kısık öne arkaya hareketler, zaten tam soloyu da atamıyorsun.. john frusciante sanırım. soyadı yanlış olabilir doğru mu diye internetten araştırmıcam bile. o kadar kılım kendisine. geri döndüm mp3 kayıtlarını dinlemeye neyliyem. insan gibi kaydediyolar çünküme. yaaa. (bahsi geçen artizin olmadığı fotolarını koydum. görmek istemeyrum kendisini.)
odam dedemin arabasına döndü. efenim kendisini bildim bileli arabasından şekerle sakız eksik olmaz. mutlaka ama mutlaka kahveli olsun portakallı olsun bonbon bulundurur. ben de odaya elim boş gitmiyim mantığında olduğumdan olsa gerek, dolduruyorum aburcuburu.
dün mentos bitti bi oturuşta, doydum kendisine uzun bi süre yemem. bugün bigbabıl ilen geldim. çenem ağrıyo na yarısındayım daha paketin. şekerli sakız çiğnemek ço nalet bişi ya. şekeri bittiği an atıyorum, sonra yenisi, çiğneme sürem 3 dakika falan. geçen bi oturuşta vividentin dibine yaklaşınca kutuyu tuttuğum gibi camdan attım. ço sinirlendim. ne bu be.

embriyoloji sınavından çıktıktan sonra mezun olmuş kadar hafiflediğim içün bugünkü sınava dün akşam hiç çalışmadım. odada yan gelip yattım. 1buçuğa kadar oturdum boş boş. sınavdan önceki 3 saat çalışır gibi yaptım. "ilk vize burcu canın sağolsun tabi ki ama biraz daha bak konulara kuzum" diyerekten çalışmayı bitirip sınava girdim. olm.. eğer işlem hatası neyim yoğusa.. en sallamadığım sınavdan yüksek not alırsam... vay bana vaylar bana babuş.
babuş dedim de aklıma geldi..
ahahah...
hahaha..
feysbuktan beni siliyolar. ço üzülüyom. niye beni siliyorsunuz arkadaş listenizden diye gecelerce ağlıyorum. of. gözyaşlarım kurumuyor. madem sileceeniz ne diye ekliyosunuz diyor hayata nalet ediyorum falan. hee..
3 gündür durup durup gülüyorum bu silme olayı aklıma geldiğinden. sağol bebeyim. hahaha

cumaya tbö (bilmeyenler için bkz. türkiye bitki örtüsü dersi şinovsi vörjın.) sınavı var. yine götümün bi lobuna güvenir gibiyim. gerçi dün akşam daha bi güveniyordum. sabah okula giderken bunca yıldır güvenmediğim kaba etime nasıl olup da bi gecede dünyalar kadar güvendiğimi düşündüm hatta. dürdane sınavlarından sonra ço değiştim ben. dürdoştan sonra beni kimse yıkamaz felsefesi hakim.
2 tane bigbabıl kaldı koca paketten. paketin 2 dakika içinde ormana ineceği bildirildi, iniş izni istiyoruz kule.

"If you want me to stay
I'll be around today.."
off...

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;