21 Aralık 2010 Salı

20Aralık

hellolar hellosu.(gecenin bi vakti hello demek bi garip olsa da varsın sana bişi olmasın gulüm.)
efenim bugün İstanbul'da hava şaahaaneydi. bölümde tişörtlen gezdim. he evet ben. her kış donan, yakacam lan bu kampüsü vaadlerinde bulunan ben..
neysecüm.
efenim hala işsizim. velhasıl bu size mini playlist hazırlamama engel teşkil etmiyor. (teşkil etmek dediii!)
Sıralama yapmaya kıyamıyor gönlüm. alın size 20Aralık parçaları ve onların nasıl bu listeye girdiklerini anlatan muuhteşem hikayeleri!
Birsen Tezer - İstanbul.
Efenim sabah iskelede vapurun gelmesini beklerke mp3çalarla konuştum içimden. ya dedim, nolur bi parça çal o da Ankara'yı hatırlatmasın gözünün yağını yiyem dedim. Tak diye hemen bu şarkıyı açtı, martıları izlerken dinleyekaldım. ço şükeladır zati.
Levent Yüksel - Tuana.
Bu da yine vapurda ancak bu sefer akşam dönerken aklıma düştü. Zira mp3çaların pili bitmişti (hoş, içinde yoktu bu şarkı) neysecüüme. eve geldim bol bol dinledim. depoyu fulledim ağbi.
ya esasında bu sıralar bolca dinlediğim nice şarkı var ancak diğerlerinin hikayesi bunlar kadar sürükleyici değil, dolayısıyla hepinizi müsait yerlerinizden öpüyor uykuya dalmadan evvel Makis Abliantis'in Kısmet adlı parçasını dinlemenizi öneriyorum. haydin hayırlı traşlar..

Yarın direksiyon dersi var leyn! Sınavdan büyük ihtimalle kaldım ancak direksiyondan havada karada geçiciim beybi.. B)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;