22 Aralık 2010 Çarşamba

dı longıst nayt

"Senenin 'aman sabahlar olmasın gecesi'nin gündüzü neyledin ey bürcü?" derseniz?
ARABA KULLANDIIM! derim. ehuehuee
Olm resmen rampaların ustasıyım ya. Gerçekten bak. Mütevazilik yapmak istemeyrum ancak maalesef öyle. Direksiyon dersinin hemen sonrasında aile üyelerine mesaj attım. "Noolur bana araba alalım yalvarıyorum" deyü. Lüffen yau.
Buna ek olarak bugün başka ne mi eyledim?
Yemekteyiz izledim, küfür koleksiyonumu genişlettim. Bela okuma sayısında rekor üstüne rekor kırdım!
Saba Tümer'in programına maruz kaldım yine yeni yeniden. nefim nefim nefret ediyorum kendisinden. of lan. (aha bi de kepçeymiş kadın, şimdi saçlarını kulakarkasına atınca gördüm. hahahoyt)
Hava yine şahaneydi. Böyle bi dünyaya varım diyorum. Nefis şahane. İşim gücüm olmayaydı kesin Büyükada'ya giderdim ha. çok özledim çok.. Zaten dürbünü kullanmak kısmet olmadı daha :/
Geçenlerde bugüne kadar içtiğim biraları düşündüm..Of ki ne of.. Galon cinsinden gitmek lazım.

Dün mp3çalarına yedek pil almayı unutan ben, bugün çantasına 8 tane pil attı ancak bilin bakalım neyi unuttu.
tenk yüğ.
Velhasıl aman sabahlar olsun. Artık iş bulayım. Belgesel sanayi duy beni lan!
Not: Madem en uzun gece. O zaman öküz gibi uyumaya varım diyooğğm.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;