28 Aralık 2010 Salı

muunfeys


ayyüzlü byk gururla yazar!
insan vücudu ne muhteşem değil mi. her sistemin bir çalışma prensibi, her hücrenin bir amacı var. herşey birbirine bağlı. ne kadar mucizevi halkalar değil mi. resmen gözlerim yaşarıyor. (allerjiden oysa gerek..)
allerji mi? oysa benim hiçbir şeye allerjim yoktu. gerçekten. yemeklerle aram şahane, ağaçlarla aram süperdir. benimle allerjinin ne alakası var şimdi?
öhm öhüm..
gregor byk o sabah uyandı, yatağından kalktı. yüzünü yıkarken bir gariplik hissetti. elleri çok pütürlüydü sanki. kendisini farkettiren yüzündeki aşırı hisliliğin bilincine varan byk, aynaya dikkatle bakmaya ve suratının ay parçası gibi olduğunu (büyüklük baabında), göz altı torbasının ne kadar büyüyebileceğini morfolojik olarak görmüş oldu. oha dedi. buz süreyim torbalara iyi gelir dedi. buzu suratına sürmesiyle hissettiği serinlik o kadar güzeldi ki uzun süre yüzünü buzladı. oluşan tatlı pembelik yerini morluğa bıraktı. deri şiştikçe şişti, gerildikçe gerildi. bütün gün güneşin altında yanmış kavrulmuş derilere, sabahtan akşama kadar deniz kenarında güneşlenmiş yaşlı insan cildine döndü. en olmadı yoğurt sürerim lan diyordu doktora giderken. yüzünün kaşınmasını hiç hesaba katmamıştı. doktorun verdiği dandik hapı yutup beklemeye başladı.
haaala da bekliyor. yüzü şiştikçe şişiyor. ince mimik çizgilerinden eser kalmadı. gülmeye çalışırken kısılan gözleri, göbeğini kaşıyan bir böceğin surat ifadesine benziyor.
yarın başka doktora.
ayyüz ismi bana yakışmadı. (zaten zibilyon tane adım var ço şükür..)
ne diyorduk başta? heh. insan vücudunun ne kadar mucizevi olduğundan, aman da herşeyin birbirine bağlı olduğundan falan fıstık. efenim. dediğim gibi bildiğim kadarıyla birşeye allerjim yok. zaten dün de yüzüme garip şeyler sürmedim, acayip şeyler yemedim, hatta yemek bile yedim sayılmaz. düşünüyorum da bu hale gelmeme tek birşey sebep olmuş olabilir, o da stres. çağımızın hastalığı, başdüşmanımız! dertler de bizim olmasın çile de. zaten sabahtan akşama kadar yüzümü kaşımadan durabilirsem kendimi derviş sertifikası verecekler.
velhasıl böyle cancağızım. sinir stres evlerden ırak ola. dinimiz amin.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;