5 Aralık 2010 Pazar

5 aralık, kış geldi diyollağ

öncelikle destur mahiyetinde gudmornik çakayım bi. nasılsınız efenim. hamıdlar ola daha daha iyiyiz çok şükür..
cumartesi yaz mevsimi, pazar günü kış mevsimi. tam da dualarımın ebediyen kabul olduğunu düşünmüştüm. bir daha kar görmeyecektim ne güzel.
yalnız size bişi itiraf edeyim mi? dün öğrendiğim bi bilgiyle artık kışın gelmesini istiyorum. bazı kuşlar varmış götkesen soğuklarında geliyorlarmış istanbula anca. ha gidip göremicem büyük ihtimalle ama olsun. (bkz. ben iyiden iyiye kuşçu oluyorum ağbi)
evet beybifeysullahlarım. kahvaltı neyim yapıp düz duvara tırmanmaya gidicim. kaslarım yine yumuş yumuş oldu. (karın kasım hariç, mehehe) (olm bira göbeğim bile olmuyor, kaslar izin vermiyor ahah)
içerden tv sesi geliyor. western bi film oynuyor sanırım. anlamam ki neden bu filmler hep sabah yayınlanır.. red kit de sabahları olurdu. lan? yoksa? ne demeye çalışıyoğuz olm siz?
o değil de yazın megabisiklet turu ister gönlüm. espri falan yaparım üzmem sizi. beni de alsanıza leyn

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;