18 Aralık 2010 Cumartesi

hep öyle hep öyle

yarın ehliyet sınavı var. hadi biyolojiyle olan ilişkimi anlıyorum, senelerin biriktirdiği bi kaba et ve neticesinde buna duyulan güven var ama bre burcu bu ehliyette nerene güveniyorsun da çalışmıyorsun derseniz, vallaha ben de anlamadım ağbey derim.
zaten bu aralar öyle bokum gibiyim ki kelimeler yetmiyor. hani dipteyim. artık ayaklarım yere değiyor. öyle böyle değil..
neyse yarın sınav var. uykum var. net bi çalışmam yok. sabah kalkıp okuyacam. sonra ehliyeti bakkaldan mı aldın derseniz üzülmem kırılmam. mantıkla çözmeye çalışıcam işte neyliyeyim. ters zamana denk geldü.
evet yazmıyorum gayri. havalar soğuk. martılara bakıyorum ben de zaten. vapur seferlerinin iptal olmasından korkmasam büyükadaya gidicem de..
öyle işte.
hep aynı hep aynı.
bu arada dürbünü aldım. havalar şahane olduğundan evdeyim ya yakında bi tarafıma eklerim kendisini. yeş.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;