26 Aralık 2010 Pazar

istek?

İyi geceler efenim. Günlerdir uykulara doymadım. Nasıl olsa yarın da bol bol uyuyacam diyerekten uyumaya üşenip müzik dinliyordum. Bülent ağbimiz albüm çıkarmış ço şükür. onu dinliyordum. Albüm, kapağından belli ediyor aslında kendisini. hemen hemen bütün şarkılarda bi deniz, aman efendim bi ada, biraz da yağmur mevcut. Şimdilik en favorim "denize doğru" zati.
Bülent ağbimiz çığlıklarımı duymuş bi de bana özel parça yapmış:
sözleri:...sana bir şey söyleyeyim mi, iyi meslek yoktur
mesleğini iyi yapan insanlar var...istediğini yap çok geç kalmadan, var güç olmadan, istediğini yap her şey bitmeden...
İşsizoğluişsiz ben için çok anlamlı oldu gerçekten. hani derdim tam olarak işsizlik mi onu da anlayamıyorum artık. biyolog olarak işsiz kalacağıma... Bugün nerde duydum hatırlamıyorum, belki de başka bir şarkıda geçiyordur bilmiyorum. şey diyordu, işte uğruna ölünecek amaçlar..(blogyazarınız bu sırada internetteçok mühim araştırmalara başlamıştır. "acaba gerçekten şarkılardan birinde mi geçiyordu da aklımda kaldı lan" demiştir ve diğer şarkıların sözlerine bakmıştır. veee bingo!) "..hiç bir şeye inanmadım, uğrunda ölecek kadar, inananlara imrendim, yaşamak çok kolay.." (ayrıntılar adlı şarkıda geçiyormuş.)
öyle böyle derken neyse efenim. en iyisi susayım ben yine falan fişmekan. gudnayt siliptayt.
Not: başlık az biraz şarkıyla ilgili olsun dedim, nitekim bulamadım. bu sefer de istanbul teknoloji şeysi kısaltması gibi oldu. artık kısmet. kısmet de neyin kısaltması gibi varın siz bulun. bulun da neyin kısaltması diye devam edeceğim ancak ve sancak, blogsahibinin bir takım yakın akrabalarının diye cevap verdiğinizi duyuyor, müsait yerlerinizden kınıyorum sizi. tenk yü.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;