30 Aralık 2010 Perşembe

şükür namazı taym

Aaa!
Nasıl olur da size bahsetmem? Cık cık ..
Çook şükür Yaprak Dökümü bitti. Dizinin başlaması benim Ankara'ya gidişime denk geldi. dolayısıyla 5 yıl evden uzakta kaldığım için fırtınayı çok yaşayamadım. Ancak şu son bölümlerden koruyamadım kendimi. Dün gece sonuna yetiştim. (yetiştim?) ya işte annem izliyordu, değiştirmeye kıyamadım. dizide kardeşler birbirine sarıldıkça annem ağlıyor. kalkayım anneme sarılayım dedim, hoşt demeye başladı. neyse efenim evin gençleri olaraktan tahmin ediyoruz az çok, son zamanlarda kurbağa gibi bakan Ali Rıza amcacığımızın vefat edeceğini. lakin ki bunu anneme söyleyince kendisi adeta korku filmi izliyormuşçasına "haayır, ölmesiin.. oof bakamam ben şimdi çocuklar" diyip hırkayla yüzünü kapatmaya çalıştı. evet.
neyse çok uzatmıcim, dizi bittiği için çok sevinçliyiz ancak mutluluğumuz bozulacak diye endişeliyim sanşayn. Zira her an bi sinema filmi çekebilirler. acımaz yaparlar vallaha.
Size diziden bi fotoğraf koymak isterdim ancak bu daha gerçekçi oldu. adeta yaprak dökümü. (bkz. senesens olayları in bioloci, meheheh)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;