24 Kasım 2008 Pazartesi

eskiden buralar dutluktu

Hay evribadi.
Niyet ettim uyku düzeni gibi bi durum sözkonusu olmadığı içün gecenin birbuçuğunda yazı yazmaya.
Sayfadaki anketlerin sonuçları belli oldu. çoğunuz hastaymışsınız sayfaya eferüm. gelecekte ne olacağım muallak. sanırım ortamların aranan insanıyla, hayatınızın en komik insanı olucakmışım. öyle dediler ağbiler.
Lodos vurdu beğni beğni vay... pencere eyyle bi ıslık çalıyor ki.. resmen kendi çalıp söylüyor nesne. her türlü fizik kanunu uygulasam yine de çözülmeyecek gibi. araya yorgan sıkıştırayım bana mısın demez şerefsiz.istanbulda karaköy iskelesi batmış. millet üzülmüş falan. haberi okuduğumda güldüm ben. komik geldi neden bilmiyorum.iskele batmış yahu! kılavuzu iskele olan geminin burnu...
Geçen arkadaş sordu.bütün gece düşündüm irdeledim. efenim hayatınızda bugüne kadar kaç kümes tavuk yediniz hiç düşündünüz mü?! heidi! sizler de düşünün bu gece..

bay cingılbört ü seviyoruz.

Fizyo raporunun özet kısmını yazdım lan. hemi de bilgisayarda. hemi de fotoğraf ekleyerek. hemi de son gün gelip çatmadan. brava bırcı. brava.

Unutmayın! evrim vardır. Tacettin'ler de evrim geçirir.. (evrime inanmıyorum ama bi güç var)
Artık alarmımı ne yaparsam yapayım duymuyorum. öyle bi yanımı keşfettim bu hafta. ister ramşıtayın çalsın ister tıravis.. ı ııh.. cık..gayet uyuyorum. gerçi geçen gün samtin enitin çaldıydı. ben ağzım kulaklarımda şekilde uyanıp yatakta dansımsı hareketlere geçerken ekstraacılı bi krampcık mahvetti. noluyoz lan dedim. iyisi mi uyuyayım da düşünmeyeyim diyerekten genetik dersini ektim. olür böyle vakalar..(vak dı rak)
hayatımın en uysal haftasonlarından birini yaşadım. bazen iş güç olmaması da insanı sıkabiliyormuş. uzmanlık alanı yan gelip yatmak olan biri olaraktan bu haftasonu sınanmış olabilerim.

Mazda hala var mı yahu...

Vodafonun yeni bi reklamı var. kadın bilgisayarda bişileri beceremeyip oğlunu arıyor, yardım istiyor. -tamam şimdi pencereyi aç. (odanın penceresi açılır.) -tut eklentiyi çek masaüstüne. (teyze masaya bakınır) -oğlum burda öyle bişi yok..- mağusu resmin üzerine götür çek. (teyzeden süper hareket!) - oldu mu? - cık.. koptu...
bu kadar gerçekçi olabilir ya! izleyin mutlaka bence sanki

İbrahim Erkal vardı eskiden nooldu. (her nerdeyse orda kalmaya devam edebilir gerçi. bugün imgelema şarkısını mırıldanınca aklıma düştü merak eyledim)
Unutmayın: at bile dizginlenir! (by seçıl)
Hepinizi öpenzi. siyuletto.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;