12 Kasım 2008 Çarşamba

something anything


yeni favorim! Travis - something anything. gerek sözleri gerek melodisi çok hoşuma gitti efenim. tavsiye edilir=)
yarına biyokimya vizemiz mevcut. yine inatla son güne bıraktım. hayır artık son güne bırakmayı da geçtim, odaya geldiğimden beri yaptıklarım hakikatten saçma. bi kere saçlarıma takıldım, üşenmedim fön çektim. sonra odayı ayrıntılı şekilde topladım. fotokopi dosyalarını düzenledim. giysileri falan ayırdım temiz kirli diye. biyokimya tuğlasını masaya koydum. kağıtları çıkardım. kalemleri koydum. bi tane kurşun kalemin ucunu kalemtraşla açarken bütün kalemlik elden geçti. azıcık tv izliyeyim sonra direk derse oturayım dedim, diziyi izliyorum ara ara şimdi. ayakkabılarımı falan sildim. ne kadar gereksiz iş varsa yaptım sanırım. ve şimdi de bu şarkıya takıldım. onu dinlerken yazıyorum bu satırları..
..But all I need isSomething anythingJust to keep believingJust to keep me breathing for a moment longer..
evet 70 sayfa var çalışılacak kimileri ezberlenecek. son bi kez daha dinleyip çalışanzi.
bu arada alarm melodisi seçerken , sevdiğiniz şarkıları seçmeyin. zira yine yeni yeniden alarmı dinledim söyledim sonra da ben biraz daha uyuyayım diyip uyudum. sen sen ol, dikkatli ol okur.
si yu leytır.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;