9 Kasım 2008 Pazar

aym e midnayt tolkır..


Efenim bişi buldum ben. eğer birşeyi çok düşünürseniz oluyor. 40 kere demenize falan gerek yok. gerçekten isteyin, bütün kalbinizle dileyin, oluyor! çok süper bi durum bence. düşünce gücü diye bişi var hakikatten. Sedat Sayan haklıymış.. "Herkes kalbinin ekmeğini yer" =P

Par(a)layan güneş orta kattayım. yukarda birçok Beytepe yerlisi hatta yabancısı (Erasmus insanları bilem) maç seyrediyorlar. içeri giremedim kapıda insanlar ayaktaydı o derece. ("Düğünde kat çöktü, 53 ölü 234 yaralı" haberleri geldi aklıma) ne maçmış yahu.. 2-1 imiş skor şimdilik.

Playlist yapıyorum. yeri geldiğinde göbecikleri atalım, yeri geldiğinde rakımızı alalım diye. hadi yine eyisin gözüm okur =)
Şu an hava süpersoğuk. sıfır derece bence. montumu giymeye başladım dün. hadin hayırlı olsun

Kütüphanedeki kahve makinası! benim olacaksın.. benim!!.. hala çay alıyorum oradan. ne zaman sıkılıp kahve almaya başlıcam merak ve de iddia konusu.

Bazen öyle bir zaman oluyor ki.. mesela bi yerde oturuyoruz ve olmadık olay olmuyor. "Lost" mantığıyla oturup yazsam 2 sezonluk dizi çıkar bi mekandaki bi geceden. çok tatlı oluyorum ben o zamanlar, yüzüme bebeksi bi pembelik geliyor falan.

Bana foto makinası alıın=S "Canon EOS DIGITAL Rebel XSi 18-55MMB Digital SLR Camera" (son gözdem) rica ediyorum lütfen alın bence he?
Steve Miller Band - Wish upon a star çalıyor..
"A Türüt Truth Show" çok iddialı =)
Bu gece Steve ve ötesi gecesi olacak galiba..Sırada True Fine Love var.
The Joker i dinlerken de yazımızın finalini yazalım o zaman..
Yemekteyiz programı seni sevmiyorum. gecenin bi yarısı yatağa girdiğimde tvde hep sen oluyorsun, haberlerden önce yine varsın. Bez Bebek ile mi yarışıyorsun napıyorsun amacın ne arkadaşım.. al ekibini çek git hayatımdan. ilk ve son uyarım.
Bu arada, lütfen ve lütfen bi kısım kendini insan zanneden varlıklar maç izlemesin, izlerken karakteri değişmesin.. maç izlemezken dişi olan her varlıkla flörte hazır nesneler maç esnasında gerçek karakterlerini saklamayı becersin insanlık adına.. kimseyle el kol uzata uzata mongol vari hareketlerde bulunup ağzını burnunu yaya yaya konuşmasın. futboldan soğudum bi kez daha. o sandalyenin parasını sen vermiş olabilirsin ama bunun için hiçbi kıza elini kolunu sallayarak sesini yükselterek ağzını yayarak garip bi şiveye bürünerek salaklığını gösteremezsin. ya da benden bi öneri olsun. gösterme salaklığını sende kalsın he.. ha bi de sandalyeyle mutluluklar. Allah tamamına erdirsin..
sen sen ol, ne diyim sakin ol okur.. boşver.
"bi tane normalinin sizi bulması dileklerimlen"

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;