27 Kasım 2008 Perşembe

kağızmana ısmarladım gelinim sen anla

fotodaki gibi bi olaya rastlasam kesin bi pislik yaparım. o kadar tembel ruhumla gelip asansörün tuşuna basacam, kapı bi açılcak aha merdiven! yuuooh yuğaaa. adamın ağzını burnunu kırma suretiylen şiddet uygularım beni kimse tutamaz (sen beni tutamazsın yıldızlar tutamaz)
geçen gün derste 10 adet sineğin birbirine kavuşmasını bekledik, muğamazakarlığım bozuldu. açık görüşlü oldum. nalet olsun içimdeki modernliğe. o salak sineklerde kavuşamadı birbirine, salak gibi izledik bi saat.. bugün evrim panelinde bi kez daha gerçekleri kabul eyledik. Harun Yahya kod adlı denyo hala nasıl bişiler yazıyo.. millet hala nasıl onu destekliyor düşünmek istemeyrum.

akşam vakti imgelimoyla kısa film gösterimine gittik. megapolün yerini unutmuşuz, bulduk. cafedeymiş meğersem şov, eylül kağve. geçen sene sinema tv hocasının öğrencileri getirip bişiler izlettiği yer. dedim kesin bu amca buraya gelir bu gece. netekim öyle oldu. kendisini ve o bitmek bilmeyen "boş"cümlelerini hiç özlemedimdi. 4 kısa film izledik. ilki pixar'ın animasyonu olmakla beraber mikemmeldi! sonuncusunu geçen sene bi yerlerde zorla izledimdi. bisürü "dantel"gördük. hele bitanesinin potansiyeli şuydu: 30larıma yaklaştım + siyah giyindim + kirli sakalım var + her konu hakkında bişi konuşurum + boş konuşurum + konuşurken bahsettiğim konuda ne kadar terim varsa anlamlarını düşünmeden aynı cümlede kullanırım + konuşurum ben + bi de "S"leri söyleyemem. bi ara Freud ile ilgili bişiler dedi. imgenin sinirden mora döndüğünü gördüm. hadi gız ağzının payını vir şuna dedim. o da psikoloko kimliğiyle elinden geleni ardına komadı sağolsun.
çare gelmeeeez, ağlamaktaaaan, ayrılır mııııı, et tırnaktaaaaan...

çiğköfte yidim. midem bi garip.. ama dadı heaala damağımda beaa =)

bu haftaki uykusuz çok bombella

haftasonu günübirlik geziye gideyoz. sonbahar karesi kaldıysa bi yerlerde onları yakalayıp gelecem bebük.

keke şeref, keke namus, keke balam, kekem paşam, keke sesini duymuşam, yoksa keke sen mi geldiin sen mi geldiin sen mi geldiin.. vaay.. keke..

çok sıkıldım anne.. rapor yazmak istemiyor ben.

iyi geceler deborah

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;