6 Kasım 2008 Perşembe

Buongiorno! (boncornooo)


eğer mantarüstümantar yersek, yani börekteki pişmiş minik mantar üstü beyaz tüysü mantarı görüp de yemeye devam edersek muhtemel sonuçlar ne olabilir.. bu konuda araştırma yapıyorum şu anda, yarınki italyano sınavına çalışmak yerine..o da güzel evvvet tabi..
"burcunun doğumgünü haftası bayramı kutlamaları" sevdim ben bunu=)
ne zaman havalar soğuyacak da mont giyecez merak ediyorum. hala giymedim efenim. bi şikayetim yok ama böyle güzel, memnunuz biz. ayilecek beğenerek izliyoruz.
bu sene sonbahar foto turu yapamadım.. ama sabah 6 foto turu yapmaya karar verdim. katılacak arkadaşlar ikametgah, nüfus cüzdanı sureti ve 6 adet vesikalık foto ile müracaat etsinler.
"hello sanşayn bagetleri" tenk yuu=)
merve, ceren, cerda feren, seçil, melilik! o cdyi izledim. ne kadar mutlu oldum eanlatamam.. süper süper ve de süper bi düşünce.hepinizi gözlerinizden öpenzi!
efenim saçlarımı kestirdim istanbuldayken. okula bi geldim. en yakın arkadaşlarım bile tanımadılar kafamda herhangi bi toka olmayınca. kendimi ultra pasaklı bakımsız hissettim. mega bi gerçeği gösterdiniz beni fönlüyken tanımayarak. hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyom zira.
şu vizeler bitse de boş boş otursam..
gerçi çalışmadığımdan boş boş oturmaya devam ediyorum bi nevi. neyse.
playlist yapıcam hala.. var öyle planlarım. bi gün yapıcam inşallah ölmeden. teoman-kardelen dilimdeydi bütün gün. (ikinci "motosikletli kız" vak'ası olacak gibi gibi)
geçen gün popstar oldum ben. ne kadar eski yeni vs türkçe pop parça varsa teker teker söylemek suretiyle insanların çeşitli şarkıları gerek isteyerek, gerek istemeyerek söylemelerine sebep oldum. rica ederm.. :P
evet. kusmak bi yetenektir. saygı duyuyorum hala.
of ya.. ders çalışmam lazım. iyi geceler . CIAO!


0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;