7 Kasım 2008 Cuma

leydig loolduk..


boğazın serin sularına atlayacak küçük bir çocuğun beyaz donunun etrafına bağladığı kadar pet şişe var odada.. süper çöpçü ruhum sabah vakti Par(a)layan Güneş'ten aldığım suyun boş şişesini de çantama atıyor ve odam pet şişe çöpü odaya dönüyor.6 tane yarım litrelik, 1 tane birbuçuk litrelik, 2 tane de 5 litrelik boş pet şişe var. evet sanırım artık damacana almalıyım.
bu sabah 5buçuğa alarm kurdum erken kalkıp ders çalışmak için, flowers in the window hala alarm müziğimiz. gecenin karanlığında.. çaldıı.. çaldı.. çaldı.. şarkıyı söylemeye başladım bi süre sonra... hayat ne kadar güzel lan dedim, alarmı kapadım, biraz daha uyuyayım yahu dedim.. ve sınava 5 dakika kala seçıldan gelen telefonla uyandım. alarmı değiştiriyorum. ramşıtayn yapıcam. çaldığında kendimi tavana zıplamış bulayım diye.
ha bu arada bobi maykıl ve rambo'ya yeni bi arkadaşımız katıldı: Culyus. hepinize sevgilerini yolluyor kendileri.
ya ben hala ramazan davulcusu olmak istiyorum of!
davul çalmak stresli iş vesselam=S
şu sınavlar bi bitsin.. pazar günü bi uyuyacam öyle böyle değil!
kütüphanedeki kahve makinasının çayına hastayım. earl grey diyor emme velakin ben earl greyi 5234km öteden tanırım. bu çayın içinde başka bişi var. ve bölüme varmadan bitiyor. bardaklar küçük müdür nedir eanlamadım yahu.. of cidden çok güzel yahu.. canım çekti..
fizyoloji lablarını seviyoruz biz aslında. her ne kadar kurbağalı mide bulandırıcı olsa da seviyoruz işte. yalnız bugünkü labda ..(küfürlü düşünceler) neydi lan o lab! bi kere labda kurbağalı bişi yapacağımızı öğrendim yine şaşırdım. (geçen seferkine de bitki fizyolojisi diye gitmiştim) kurbağadan uzak bilgisayara yakın moduma geçtim. deneyin ayarlarını falan yaptım kendimce. saat 12buçuk gibi girdik. eğer ölmeseydik 4 te çıkacaktık. neyse ki öldük kurtulduk, o derece yani! neyse konuyu saptırmadan anlatmaya devam ediyrım.. kurbağanın sinir iletimini falan görcez. yine bi insanlığımızdan çıkıp hayvanın ağzını burnunu kırdık.=P bu sefer hayvanın gözlerini falan çıkarmadan usul usul bi deney yaptık şaka bi yana. en azından beyni hala kendisindeydi. melikeanımdan istediğimiz performansı alamadık. ki cidden zordu o işlemi yapmak neyse. saatler geçti.. hayvana elektrik verip ne kadar kasın atışına bakıcaz. eşik değeri ne, ne kadar elektrikten sonra bayılıyor atmıyor falan bunları görüyoruz. 5 tane farklı kayıt almak lazım. biz şimdi daha birinicisini kavradık. emme velakin kurbağanın kasını eeeeyle bi yormuşuz ki bence Çin'e kadar zıplamış kadar oldu. hayvanın bi eşik değeri diğerini tutmadı, biz de diğer deneye geçemedik. sürekli bi yorgunluk haline geldi.. stres dolduk taştık, ağladık. 2buçuk saat uğraştık ancak o bacak kası 5 gün dinlense de kendine gelcek gibi değildi. bizim kurbağa bozuk dedik. olmadı.. en son melike mora dönmek üzereyken felçli hayvana kaza süsü verip öldürmeyi önerdim. kendisini pencereden atmayı hocalara da bizim kurbağa kaçtı yapamadık demeyi düşündüm. ya da kazayla üzerine bişileri koyup " Cörkk" diye ezmeyi falan aklımdan geçirdim. o derece kötüydük. o derece feciydi. en sonunda pes ettik. başka gün başka bi kurbağayı mahvetmek üzere kaçtık o labdan. =S
ortaokuldan beri miyoz matoz çalışıyoruz.. yıllardır sınavlarda soru olarak görüyorum. artık canıma yetti. bu son çalışmam bu konuya. bundan sonra sorsanız bile çalışmadan cevap vericem. doğru yanlış farketmez.
(bulutsuzluk özlemi-yök'ün yıldönümü gelsin o zaman)
öpenzi hepinizi

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;