30 Kasım 2008 Pazar

For_Hot Güzel

ahanda isviçre size .
neyse. Gezdiiik gördüüük yediiik içtiiik foto çektiiim geldiik.. evvet bebekler Beypazarı'ndaydık bugün. kimselerin gidemediği, gidip de göremediği, görüp de hissedemediği, hissedip de anlayamadığı.. vs. ha bu arada bi de topluca ebru sanatını icra ettik. bi teyzeden masal dinledik ki masal dinlemeyeli yıllar yıllar olmuş, pür dikkat kesildim teyze padişahın oğluyla peri kızını anlatırken.. ("Dizime yattın, ben bi masal anlattım ve sen büyüdün" geyiği yapasım geldi. yaptım hatta sanırsam yıh yıh) beypazarı kurusu, kuruyemiş havuç falan aldıık.. doğa derneğini, yaşayan müzeyi, bi de bi tane daha müzeyi gezdik (adını unuttum şimdi).. bisürü pil bitirdim bisürü süupa tüurupaa foto çektim. bi tane foto var ki cerenin başrol aldığı köşe başında çömmek suretiyle bana sert bakış fırlattığı... Hastayım sana aynalı tahirim! evet ne diyorduk. 11 kişiydik. gelmeyen arkadaşlara hakikatten teşekkür ederim. az kişiyle çok daha rahat bi şekilde gezildiğini gördük. hoş oldu.
(bay dı vey;
Okan bayülgen: ismail sevgiline hiç "bas gaza" der misin? )
Bir numara bu kız, bir numaraa...
Havalar ultra mega soğudu. bekalım ortalığı kar kapladığında ne şekilde ağlayacağım. hü novs..
Hasankeyf e gidecez inşallah. ona gelmezseniz de olur. sorun değil yani. zaten fotoları internette görmeye başlayınca inanın, yanımızda olmadığınıza göbek atacaksınız. evet hıhı.
İnadı bırak yanıma yanaşıver aaartık.. batacağımız kadar aşkın içine baaattık.. Mansur Ark'a saygılarımı yollarım.
Boğazlarım acıyor ufaktan. annem okumasın bu satırı. bugün 5 kilo yemek yedim herkes şahit.
Yonca Evcimik niye var ki. hayır bi de niye dans ediyor? kendi dans etmekle yetinmeyip neden dans okulları açıyor milyorlarca çocuğu mahvediyor. neden yonca.. neden. bu gece bi düşün bunu yonca.
Geçen gece galiba ilk siyasi rüyamı gördüm. ona da dumur oldum zaten. Deniz baykal cumhurbaşkanı oluyordu rüyamda. hönk diye kaldım. uyanınca "ne gördüm lan ben şimdi" diye daha bi dumur oladurdum. ilginç işler bunlar.
"nerde müthiş rock geçmişin.. şimdi 'çapkın kız' çalıyorsun.." peeeh
Kaplumbağanın bağası yani ölmüş hayvanın içi boş "ev"ini evlerde bulundurmak kötü ruhları kovarmış dediler. diyenlerin yalancısıyam ağabey.
Not: evet yaa yazıyı yazarken tv açıktı. ister istemez kulak misağfiri oldum muhabbete. kingobilardoyum ben. YK Dökümü, İsmail and the city.. Yoncimik küçük mücahit..Schindler'in Lisesi, Şangay Bruce lee sesi.. off=)
okeyto alberto. öpenzi suzuki.
(mazda hala var mı yaa)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;