21 Eylül 2009 Pazartesi

"my blueberry nights"


evet. bu bizim ilk eleştrimiz olcak sanırım. aslında eleştriden ziyade norah'ya açık mektuptur kendisi. ingilizce yazmak isterdim ama çok istemedim. hem gecenin bu saatinde çekemedim. hem de birazdan yazcaklarım sebebiyle anlayacaksınız bebeyim.
norah! yavrucum. şarkıların sesin o kadar güzel o kadar tatlı ki, resmen ağzını açmanla huzur yayıyorsun etrafına. "come away with me" dedin , geldik. "feels like home" dedin gittik. günlük sıkıntımızı unutup seni dinledik, sevgilerimizi gönderdik telepatik yollarla.
ne diye oyunculuk yapıyorsun balışım sen?
biz seni şarkı söylerken çok seviyorduk, böyle güzel bi filmde oynamak zorunda mıydın kuzum?
sen beni kıskançlıktan öldürmek mi istiyosun laan!
de get. bıritni sipiırs'ın, eminem'in düştüğü yollara düşme. paris hilton'luk yapma. şarkı söyleyen 10insandan 8i gibi filmlerde oynama gözünü seveyim. bak bi sezen aksu'ya. teyze en fazla ikinci bahara konuk oyuncu olarak katılıyor. bak ajda'ya, mübarek evinden konsere, konserden eve. negzel dimi.
sen böyle şahane görüntüleri olan bi filmde oynarsan ben neyliyeyim norah?
nerelere gideyim peteğim.
accık bizi de düşün dimi. hadi canım. öperim.

Not: übermürsel yazarımız, filmi tam izleyemediği için tam eleştri saymıyor bunu, yatıya da bekliyor sizi.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;