9 Eylül 2009 Çarşamba

uyumaya üşenince böyle oldu.

gecenin 3ünde uyumaya üşenen ben, bilgisayarın başında boş boş oturuyordum. davulcu geçicekti birazdan onun tedirginliği vardı üstümde. (üstünde ne var) yine parantez içi esprileri yapıyordum. nası kurtulucaktım bunlardan. eski üslubumu çok özlemiştim. hayırlısı dedim içimden. tam davulcu niçün gelmiyor ki bu akşam diye düşünürken, cama vuran yağmur damlalarının sesiyle kendime geldim. hah hah hah diye kahkaha attım şuursuzca. nasılmuş davulcu efendi dedim. yağmur çamur dinlemeyip geçicektin bu sokaktan yavrum dedim. bayramda kapıya para istemeye geldiğinde bu geceyi anlatıcaktım. sen beni kıskandırmayı biliyorsun, ramazan davulcusu olmadan ölmek istemediğimi biliyorsun, bunlara rağmen tam bizim apartmanın önünden geçerken ritm attırıyorsun şerefsiz adam diyecektim. zira dün gece müzik demeye bin şahit isteyen, uzaktan bile büyük abdestim gibi gelen bi sesle geçiyordu sokaktan. tam bizim apartmanın önünde 9 8 lik mi deseem, haydi hanımlar oturmak yok mu deseem.. farklı bişiler çalmaya başladı. noluyor kuzum dedim. (bu lafa dikkat edecem iki oldu) eccük yağmur yağdı diye toz olmuş mübarek.
yağmur dedim de..
arkadaş anladık sonbahar geldi. tamam yaz bitti. evet 3 yıldır denize falan girmedim, ülkemin musluk suyundan başka su görmedim doğru. ama böyle de göze sokulmaz ki! ya bütün gün yağmur mu yağar? anladım arkadaşım. kış geliyor. maalesef kar yağcak, burnumuzda yeşil abdestimiz, kaba yerimizde koyu renkli abdestimiz donacak yes. ama böyle de giriş yapılmaz ki. daha kasımda tişörtlen gezecektik hani. küresel ısınma falan? ben vardım o işe. (demirsoy hocam, şaka diyorum tabi ki, ay heyt gılobıl vorming) ne diyordum, he işte bi güzel ısınacak da ısınacaktık.. yağmur ne ayak ya. barajlar dolmuşmuş. o baraj mevzuuna ayrıca bi takım laflar hazırladım ama şimdi aklımda değiller. niyse.


ve gecenin hüzünlü anı:
ayyy.. allegronun davul stüdyosunda asılıydı bu fotoğraf. davul kasarken enstrumana bakınca dikkatim dağıldığından duvara baktığım için hep, şimdi fotoğrafı görünce garip oldum. teyy.. peeh...


ha bu noktaya nasıl mı geldik.. ya sayfa çok boş diye iki görsel bişi foto neyim ekliyim dedim. gugıl efenim. rain yazdık, görsellere daldık. bu tip fotoların yanında uzakdoğuda (kime göre neye göre uzak) Rain diye bi türkücünün olduğunu biliyor muydunuz.. yaa.. olsun bizde de Ceylan var.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;