28 Eylül 2009 Pazartesi

soğuk ama güzel

ne ara soğudu yine anlamadım. daha dün "ölümüne pike" iken bugün elektrikli battaniye alıp ısınmanın çılgın yollarına vuruyorum kendimi. ankara.. canım angara. bi kere ıscak olsan ölür müsün hağ?! insafsız! senin anana bacına bunu yapsalar olur mu lan?!
sabah 7de kalktım. tabi lahana misali kırkkat giysiye sarılıp yatmışım, yündü elyaftı, pamuktu dinlememişim. o alarmı duydum. uykum da geçti. uyandım bildiğin ama o kadar soğuktu.. o kadar soğuktu ki... kaloriferler henüz yanmadığından fönü çalıştırdım. bilimum üşüyen yerlerime tutaraktan ısınmaya çalıştım. binada yangın çıkarsam, iki katı falan komple yaksam ısınır mı bu oda diye düşündüm. ince ayrıntılarına kadar hayal etmeye çalıştım. (tabi can kaybı falan olmayacak, kuru kuru yakacam burayı) ısınmaz bence. kışın kampüs yansa ısınmaz diyorum, bi bina kesmez benim odanın soğuğunu. yaa...
3 gün önce geldim buralara, ders şeysi falan olmadığından dışarsıinsanı oldumdu hep. odada ilk dün gece kaldım. aslında kalmayabilirdim de. ama kaldım. artık bi yerden başlamak, soğukla savaşmak, onun ağzını burnunu kırmak, tekme tokat dalmak gerekiyordu. bal pekmeze dayandım. demir hapı çaktım. elektrikli battaniye zımbırtısını "ısıt beni bebeyim"e getirdim. of.. çok güzel oldu. yorganla kafamı bile örttüm olm! cennetimsi anlar falan. bu arada elektrikli battaniye yazmaktan yoruldum. nefret geldi. daha kısa bi isim şeysi olsa keşke. elebat. evet. elebat dicem bundan sonra. anladın sen. kıps!
akşamı odada geçirmek garip bişiymiş. bunu yaşadım bu akşam.

...kapadokya.. foto turları.. kahveler.. yemekler.. staj raporları.. günü gününe çalışmalar.. günü gününe çalışmalardan öte dersi derste dinlemeler. . dersi derste dinlemelerden öte erken yatmalar, uykuya doymalar...

lan bi de kış geliyo, daha da uyku bastırıyor he. her ne kadar beni seven insanlar "çok sıcakkanlısın burcu ya bayılıyoruz sana"falan deseler de ki asıl ben onlara bayılıyorum, sıcakkanlılıkla alakam yok. soğukkanlının önde gideniyim fiziksel şeyde. hava sıcaksa sıcak, soğuksa soğuk. olaya gel. kansızlık sebebiyle, avuçlarımda doğanın bütün renklerini görmüştüm ama mavi oldu geçen gün. tırstık bi an. mavi lan! yeşil sarı falan değil. (o renkler de oldu)
Ankara'da değişen pek bişi yok.
kampüsü beğenmedim bi. bankamatiklerin yeri değişmiş, bölümün içini komple boyamışlar (büyük abdestime benzemiş) , düzayak çimenlik asfalt aralarına kaldırım koymuşlar, çimene çömmek için basamak çıkıyoruz artık. bi de jandarmamız gidiyormuş, polisle neşeli saatler falan dediler.
hayırlısı yaa.. amaaan.
ha tabi bi de beycafedeki sis bulutları yok olmuş. (valla lan!) sigara yasağı varmış cidden. beycafedeki dumanın gittiğini görünce inandım yasağa. (yasağa inanmıyorum ama bi güç var. gah gah)
öyle işte. soğuk odamdan soğuk cümleler. (yalan kız, valla içtenlikle yazdım bunları. biz sizi ailecek şediyoz, seviyoz he.)
görüşmek dileğiylen efenim.
kimseler üşümesin, şeker de yiyebilsinler!

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;