17 Eylül 2009 Perşembe

içim parçalanıyor bunları yazarken


of..
artık daha fazla tutamıcam içimde. vallahi dayanamıyorum.
çevremde zibilyon tane tim burton hayranı insan varken daha fazla adamı seviyormuşum gibi yapamıcam. filmleri vizyone girmek üzereyken heyecandan ölüyormuş gibi davranamıcam. hele hele bidılcuys falan demeyin. o filmden nefim nefim nefret ediyorum.
resmen kovayla hayranı var adamın burda ya. bi insanın herşeyi sevilir mi arkadaş?! (yazarda birazcık kıskançlık sezdim) tamam tarzı değişik olabilir. evet naytmeyır bifor kirismıs çok şahane gelebilir size. karakterleri olsun çılgınlıkları olsun. farklı doğru. ama yeter ya.
hayır umutcum sarıkayanın bile artık timbörtından ekmek yemediğini görüyorsunuz. hakkaten bi yere kadar. zerre sevmiyorum ya.
beetlejuice (filmin orjinal adını unuttum şimdi, zaten çok da fifi o ayrı) filmini ilk izlediğimde de sevmedim. uyusam keşke lan dedim içimden.
nightmare before christmas , eh işte biraz güzel dedim içimden ama her yerde kurukafalı çantaları gördükçe kustum yollara.
o çikolatalı film, çikolatadan ötürü güzeldi, yoksa aman çikolata şelalesi olsun da yüzelim de gibi fantazilerim çok yok. (daha makul bi fantazi dünyam var)
bi de şu geçen kış vizyondaydı. ya da önceki kış. unuttum. pastacı işte insan etini turtalara katıyordu. (bak bunun da ismini hatırlamadım ama nötron kadar umrumda değil inan) işte o filmi de beğenmedim. millet ah negüzeeel aman pek şahaane nidalarıyla gebertti beni. hiçim beğenmedim onu hatta.
başka da filmini izlemedim sanırım. en azından aklıma gelenler bunlar. sağolsunlar 4 tanesi bile übermürsel bi kafaya sahip olmama yetti. tenk yu tim hayranları.

şimdi canım sanşayncım, sen bu adamın hastası olabilirsin tabi. naytmeyırin kurukafası kolunda dövme olarak da bulunabilir. çılgınsındır. bayılırsındır. mümkün tabi.
artık dayanamadı ben, anladin? patladım bi nevi. öperim canım benim. heh heh :)
Not: bi Big Fish'i beğenmiştim. Tim'i de öperim burdan.

1 şahıs gencim güzelim diyor:

jero dedi ki...

Sweeney Todd bebeğim o filmin adı. yalnız demeden duramam ki midem bulanmışıdı izlerken. neyse uzatmayım bayram misafirliği kısa olur; ben o filmde çıktıktan sonra aspavada dürüm yedimdi. mideye gel.

 
;