1 Eylül 2009 Salı

piis on ört (yurtta barış dünyada barış)

başlık konuma yazının sonunda deyinicim ama önce günün özeti sizlerle:
  • başlık sloganı değişsin gelişsin modern çağa ayak uydursun diyen okuyucularımız vardır bi yerlerde diyor süpertelepatik güçlerim. sırf onlar için "hangimiz hello sanşayn değiliz ki ha?" yazısını kaldırıp yerinde hoş naif kibar ve de zarif sloganlar sorular yazılar aramaktayım. hayırlısı.
  • 4. eylül hello sanşayn'ın doğumgünüsü ablası. küçüğüm 1 yaşını doldurucak. ay yavyum yavyuum..
  • mermeanım istanbul'da. bu sene istanbul çok şenlikli. (herkezler burda. sen nerdesin) çok sıcak olmadı. oldu da olmadı. (nooldu da olmadı) staj vesilesiylen vapura doydum yine. sağolsun argadaşlar geldi gezdirme vesilesiylen gezmiş oldum. (güzel oldu) canım Ankara onu unuttum sanmasın. bkz. Ankara'nın yeri ayrı, üşürüz ven dı vedır iz karlı. yes.
  • sıradaki şarkı siye gele. : nirvana'dan ne olursan ol gel. come as you are. başım gözüm üstüne.
  • ramazan davulcumuz hala çok dakik. 03:03 te inletiyor sokağı sağolsun.
1.eylül dünya barış günü'nde tüm küslerin dargınların öpüşüp barışmasını, sevip de söyleyemeyenlerin utanmamasını, söyleyip de kendini sevdiremeyenlerin üzülmemesini, eski sevgilileri için kötü sözler kullananların sakinleşmesini, boşver be hacu demesini, trip atan süpertrippoların şeele bi aynaya bakıp kendilerine naporum ben kuzum demelerini, devlet başındakinin annesiyle uzuuun bi yolculuğa çıkmasını, kendime de şaaşaalı bi dslr foto makinası diliyorum yareppiiii amin. mucuk.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;