6 Mart 2010 Cumartesi

5 yıl.. hööh

hellolar hellosu. muhteşem bi cumartesi. (poliannayla uyudum gece sanki yazının girişe bak.) neyse. hava çok güzel kapalı. yağmur yağıyor falan ço iyi. yarın yağmur çamur dinlemeyip mangal yapalım istiyorum. mangal aşeriyorum resmen. yarın için yağmur beklenmiyor üstelik. ya iki yıl önce de o gün mangal yapmıştık onu hatırladım bu sabah. ondan daha bi ister oldum he.
dün akşam bizimkilerlen oturduk her zamanki gibi, ritüel oldu bildiğin. şöyle bi geçmiş yılları düşündüm (rakı masası sanki hamuğagoyim). yok abi.. hatırlamıyorum. birinci ikinci sınıf falan yok kafamda. hazırlık komple yalan. bazen odaya giderken c blok kaldırımı tarafından gidiyorum, hava yağmurlı gibiyse hafif, sanki ikinci sınıftaymışım gibi hissediyorum elimde olmayaraktan. çimen kokusu zaten direk şenlik çağrışımı yapıyor. yıllar ne çabuk geçti be. hani hazırlığı hatırlasam şöyle geçti falan diye yorum yapacam ama cidden bilmemekteyim. birinci sınıf içinse tek bildiğim, süper düşük ortalamamla üniversite hayatına atladığımdır. ahaha. tiyatro falan yoğun geçti. ankarayı da ufaktan tanımaya başladımdı. en güzeli ikinci sınıf oldu. her ne kadar zibilyon tane canlı ezberlesek de.. her ne kadar 4 kere bölümü bırakma kararı almış olsam da.. ikinci sınıf en mükemmeliydi. yolun yarısı işte. of. özeniyorum valla ikilere. gerçi şimdi okulda " var mı lan bana yan bakan" havasında yürümek de ayrı bi güzellik onun da hakkını yiyemicim. zaten mangal dünyasına da ikinci sınıfta girdim.şenlikler falan. öyle konuşmadığım kişiler de yoktu o zamanlar. yaz okulu dünyasına da ikinci sınıfta girdim. (gerçi bi daha kalmadım yaz okuluna)
aslında kesin bi sürü mikindirik olay olmuştur. delircek gibi olmuşumdur bazı zamanlar kesin. ama bana beynimin ço güzel oyunu olan "unutma şeysi" işte burada işe yarıyor.
havalar sıcak oluyormuş.. askılılarlan geziyormuşuz.. çimenlerde uyuyormuşuz.. dondurma yiyormuşuz. günler uzamış, akşam karanlık 8e 9a kayıyormuş. kış mantığında olduğumdan deli gibi uzak geliyor o günler.
bugün.. bugün aslında beytepede uzuuuuun bi doğa yürüyüşüne çıkasım var ancak hava yağmurlu olduğu içün, iki haftadır ertelediğim bi işi yapmak istiyorum. efenim entomoloci dersine böcek çizerek ısınmaya çalışıcım. böylece son güne de bırakmamış olurum sanırım. şu 4. sınıfta çalıştığım gibi geçmiş yıllarda çalışmayan kafama sıçmak istiyorum bi de mümkünse. bok vardı son sınıfta adam gibi çalışmaya başlayacak..
(olm rüyamda kpds kursuna yazıldığımı gördüm, gerçi orada başkalarını da gördüm böyle yüzümde güller açtı felan :P neyse, yazılsam mı lan bilemedim :S

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;