1 Mart 2010 Pazartesi

The Fall


aman yarebbi. bence ben fim izlemedim, böyle süper fotoğraflardan oluşan kocaman bi slayt şov izledim. deli gibi canlı renklere sahip, masalsı atmosferi olan, ah ulan nerde bu mekanlar vursam kendimi düşsem yollara dedirten süper bişiler izledim. oha abi. bak şimdi hakkını yemeyeyim "hero" filminin görüntüleri de müthişti ama o filmi eleştirmek istemiyorum. hele filmin başlarında bi sahne var, amcanın biri iki telli bişi çalıyor arkada. onu izlemek çok garipti, bana bi hal geldi havada durdum olabilir gayet.
neyse ben bizimkine dönüyorum. 26ülkede çekildiğini okudum bi yerde. ama bilmemekteyim, ben size direk link şe edicem bakın da güzelleşin diye. http://thefall-locations.blogspot.com/
spoiler verem mi.
(bizim mevlevilerden esintiler, darwin-wallace ilişkisi, ayasofya, şu evlendirme sahnesinde papazın suratından bi sonraki dağlık sahneye geçiş anı, hanım kızla abinin ilişkisi, sondaki eski dublörlere gönderme, kostümler, renkler, mekanlar.. anam bana bişi oliyy)
spoiler vermedim sayılır bence. yes. hadin izleyin goçhum.

1 şahıs gencim güzelim diyor:

böket dedi ki...

çok ağladıydım la ben bu filmde:/

 
;