4 Mart 2010 Perşembe

hepiniz bebeyim kuşumsunuz

hayır zırvalamıyorum. gerçekten. net bi şekilde tanışmazken beni arkadaş olarak eklemenizden anlamalıydım. o canım cicim muhabbetlerinize dayanamadım bebeyim kuşum yaptım herkesi. siz bebeyimleştikçe ben de coştum fotoğraf eklemeye doymaz oldum. hep de kendi fotoğraflarımı ekledim zaten. işte böyle banyo aynasından kendimi çektim, fönsüz gezmedim, dudaklarıma öpücük hissiyatı kattım, efendime söyleyeyim hep bebeyim kuşum oğlanlar oldu onlarla fotoğraf çekindim falan. doymadım ben bu işlere. hepsi benim bebeyim kuşum oysa. hani sizde öyleydiniz? canım cicim geçiniyorduk ne güzel. beğeniyordunuz ya fotoğrafları. çok rahat ve geniş olduğum için mi yoksa? şeyimden aşşaa kasımpaşa belki? ha belki türkçeyi düzgün kullanıyorum diye de olabilir? neyse yerine hiçbir zaman "nese" yazmamışımdır hani? "nese başardın aferim sna" gibi bi cümle mesela. yok yazmadım bugüne kadar öyle evet.
a-aa?! o da ne? silmişsiniz beni bebeyim. yapmayın etmeyin hala yüzyüze gelip tanışabilirdik, kaynaşabilirdik. fotoğrafınızı beğenmedim diye mi yoksam? halbuki geceler boyu sizi düşündüm ben üzülür müsünüz diye. nice gece uykusuz kaldım, bebeyimler sorunca "yok birşeyim, geçer" dedim. sizin için kan kustum, kızılcık şerbeti içtim ama siz beni silmişsiniz.
çok üzgünüm bebeyim-kuşum. bu geceki gözyaşlarım size gelsin usulca.
":DDD"

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;