28 Mart 2010 Pazar

kamil ağbie?

Kamil abi sözüm sana! (kamil koç yetkilisi ilgilisi yani)
hocam, özellikle seçtik, arka kapının hemen arkasındaki koltuk olsun, pencere koridor fark etmez dedik. amaç başımızı önümüzdeki o sabit masamsı şeye yaslamak dedik. sen gitmişsin "her koltuğa bi ekran" kampanyan uğruna o benim canım uyku masama mezar taşı gibi dikmişsin ekranı. yakıştı mı yavrum sana. hee? oldu mi şimdi bu? zaten ankara-istanbul yoluna kılım, uyuyamadım iyice kıl oldum he. o ekranı o şekilde koymak zorunda mısın babacum. yapma etme gözün sevem.
bi de en arkadaki koltuklar için ilk kim kaparsa o uyur orada gibi bişi başlatmışsın. ağzını burnunu kırasım geliyor.
..
ben bu satırları yazarken aslında tüm sinirim uçuyor. pencereden içeri sızan su, şıp şıp diye halıya damlamakta dolayısıyla bünyede bi dinginlik beklenmekte.
..
yalan lan, su sesi zerre rahatlatmıyor. en azından mevcut şekliyle yapmıyor bunu. şimdi bi deniz kenarında olsam negzel rahatlarım tabiğ ki.

bi de istanbul'a gittim de hiç bi halt yapmadım evdeydim. zaten cuma günü, otobüs yorgunluğu diye paso uyudum ço eyi ço güzel oldu.

otobüs mevzularına geri dönersek, tombik teyze oturdu yanıma bugün. selam vermeden bindi otobüse. iyi dedim ben de müzik dinlerim bi güzel. mola falan derken geri döndük otobüse ben yine müzik dinlemeye başladım, teyze bişiler gıdaklıyor. dedim teyzem ne diyürsün? mola yerinde beni görseymiş kahve içermişiz. ahanda geliyor burcu dedim. şu aştiye kadar olan 3 saatin şekerpembesi geçecek hazır ol dedim. tabi ki ailesinden bahsetti teyze. sonra biraz siyaset konuştuk. derken örtülerden falan konu açıldı. memlekette gezilecek çok yer olduğundan falan. şaka maka, daha kötü muhabbetler olabilirdi. yine iyiydi tombik teyzem. emekli öğretmen teyzem benim. uy.

Not. 00:30 otobüsünü beklerkenki fon müziği ; pj harvey- white chalk. (ne hoş oluyormuş insan evet. hele bi de hafif alkollüyse göz önüne gelen hatıranın haddi hesabı olmuyormuş yebet.)
Not 2. Yazın Karadeniz turu (kaçkarlar ve ötesi), eylül-ekim' e de Abant-Bolu istiyrem. Erzurum'u unutmamak lazım tabi. Hasankeyf'i de. Tabi bi de Nemrut var. İshak paşa sarayı'na da lütfen gidelim. hadi hepsini şu dakika geçtim, hala Peribacaları'na gitmedim ulan ben! of. efkarlandım inanolsun.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;