17 Mart 2010 Çarşamba

albüm aramacalar

günlerdir internette aradığım, bu işi bilen arkadaşlara da arattığım albümü, bi o kadar gün boyunca Ankara'nın önde gelen müzikmarketlerinde aradım. parası neyse vericem kurtulucam ulan dedim. o aramalarım bugün de sürdü. iki alışveriş merkezi değiştirdim, sorduğum yetkililer "albüm 2007'de çıkmış bizde kalmamış, bi daha gelmez sanırım, zor bulursun" dediler. onlara burdan esaslı bi hareket çekmek istiyorum sayın seyirciler. zira az evvel benim oldu bebek!
teşekkürler işleyen demir, teşekkürler türkiye.
Önder Focan- Swing a la turca efendim.

cazkolik.com - evde dinleyemediklerim serisi. feci sardım.

"stanley turrentine - sugar" da bu gecenin şarkısı.

not: o değil de diğer albümleri indiremezsem, kredi kartı taksitleriyle sıcak aylar yaşayacağım. bütün rafları alasım geliyor yahu.. ouyh
not2: albüm diyeceğime üds çalışmalıyım bence. ya da salmalıyım çayıra. enam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;