18 Mart 2010 Perşembe

bütün çayırlar benim

"dünyanın bütün çayırlarını istiyorum.
hepsine salacağım, mevlam kayıra diye.
jazz dinlerken geliyor çayırlar, salıyorum usulca kendimi torpahlara.." adlı süperşiirimi okudunuz. (tenk yu for çuusing as)
..
jazz dinlemeye tövbe edeceğim. verdiği rahatlık o kadar güzel ki sınavmış, işmiş, mezuniyetmiş...
haftasonu üds var, bi deneme ya bitirdim ya bitirmedim o derece. bu yaptığıım göte güven de değil. başka bi dünya bu. bildiğin rahatlık. mesela gidicem birazdan banyo yapıcam. sonra uyku bastıracak. iyisi mi yatayım yahu diyecem. üds yarına kalacak. ha bi de bu saatten sonra çalışsam ne elime geçecek durumu var. üds.. ales.. kpds.. kpss.
hani belki diğerlerine çalışırım. ne bileyim yüksek lisans işini pek düşünmediğimden (ki aslında düşünüyorum da..) (lan o kadar kafamı boşalttım ki bişi düşünmüyorum. hani hazirandan sonra ne yemeyi düşünüyorsun burcu derlerse, bildiğin boşluk. bomboş. hani yüksek lisansı istemediğimden değil. hani biyolojiyi sevmediğim falan da yok. olur yani gayet. başka iş alanları da olur.
belki de jazz dinlememeliyim artık.
ha bi de, o "öğrenmenin yaşı yoktur" diyen kişinin ben taaa... sağolsun onun sayesinde "olm, şimdi bi durayım düşüneyim mezun olunca, sonra başa sararım olmadı" hallerindeyim.
bokum gibi lan.
of.

1 şahıs gencim güzelim diyor:

tam tam tam dedi ki...

Nasıl övmüşsün yahu. Caz Cd'si isterim, DVD'si isterim. Hep isterim. Çok isterim.

 
;