28 Eylül 2008 Pazar

aloha.. ahaha..

hello from istanbul sevgili gençler..
yazın ankaradayken aldığım yapbozu yapıyorum 2 gündür.. 500 parça.. çok değişik duygular bırakıyor bünyede pazıl yapmak.. bi parçayı arıyorsunuz.. zaman geçiyor.. hala onu arıyorsunuz.. bi saattir ilerliyememişsiniz.. sinirden kaşınıyorsunuz.. küfrediyorsunuz.. hala yok meydanda... o kadar kilit bi parça ki devam da edemiyorsunuz... artık morarma evresinden sağ çıkarsanız parça günışığı gibi doğuyor gözünüzün önüne
(bu arada şu an joy fm de inanılmaz süper bi fransızca parça çalmaya başladı.. kulağım sarhoş )
neyse parçayı bulduğunuz andaki yaşadığınız sevinç bütüüün cehennemi unutturuyor.. derken bi sıra bitiyor falan.. garip bişi yanii.. hem sinirden kudurup hem mutluluktan gebermek gibi.. aynı anda.. (bunu diyince de geçen haftaki yiğit özgür karikatürü geldi gözümün önüne: dilenci adama dua eder.. "Allah sana sağlık,zenginlik, mutluluk, başarı, zevk, şan şöhret.. hepsini versin.. aynı anda.. Adam: Zıbıınn!" gibi bişidi.. neyse merak edenler bulsunlar cağnum falan
istanbula gelirken yolda transformers ı izledim.. nostaljik oldu biraz.. bildiğimiz amarigan filmi işte.. izlesen aynıı izlemesen aynı.. ama ne bileyim siz yine de izleyin ya da izlemeyin falan.. bazı filmlerin yeri hepimiz için ayrıdr demi.. heee...
davul.. ehliyet.. bisürü meşgale beni bekliyor.. bunlar son yatışlarım.. (uyandırma anne bi sabah noolür yuaa)
bu arada joy fm dinlemeyi özlemişim yahu. ankarada çekiyor muydu aceb.. olmadı power xl falan takılırık..
"yalnız ve özgür" yaptığım yapbozun adı imiş..
cast layk mi ha.. (bkz. bi boru reklamı)
bu arada necibella teyzemde dizinde hyalin kıkırkak arası eklem sıvısı azaldığı için ağrılar olmuş.. çok bilimsel giriş oldu farkettim adamım.. olsun o kadar=P neyse anneannemde de oldu vakti zamanında, doktor da düzenli egzersiz verdi fizik tedavi misali.. teyzem de anneannem bu hareketleri yaparken ister istemez gülermiş.. şimdi aynı egzersizleri o da yapıyor.. basamaklaı teker teker inip çıkıyor.. ben de ona gülüyorum.. mesela beraber çıkıyorsak aynı şekilde teker teker çıkıyorum iniyorum.. gülüyoruz neticede.. umuyorum ki sülalemizde bi lanet yoktur da benim de başıma gelmez falan..
bayramı hiç bu kadar özlememiştim.. bitse de içsek artık ya!

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;