22 Eylül 2008 Pazartesi

kıymet or kısmet...

az önce solitaire(!) oynarken aklıma bi yazı konusu geldi.. tamam dedim güzel bu yazayım ben bunu. oyunu kapayıp bu sayfayı açana kadar unuttum ne yazacağımı. güzel kafa dimi bence de. hıhı evet tabi..

ya bakıyorum şu odaya.. stadyum kadar büyük.. gökyüzü kadar geniş.. rusya kadar serin.. loş ışıklarımla gayet sıcak.. nefis yani.. bi tek kişilik koltuk.. yanında kalorifere dayanmış gitar.. karşıda tv.. hemen arada bi çift minder.. isteyene fazladan yastık battaniye.. cidden cillop gibi.. emme velakin bulup bunamak gibi olmasın tabi de.. nerde o eski günler diyorum(az önce dedim bi gerçi).. böyle arkadaşlarım gelse misağfirliğe.. oturup film izlesek.. hatta şarap içsek! şu ramazan bitsin bi=) neyse gençler yani gecemizin mesajı şu: sahip olduklarınızı yanınızda sevdikleriniz varken paylaşın.. sonra ya sevdikleriniz gider.. ya da mekan.. ha ikisi aynı anda aynı yerde olur mu onu da taym vil şov as..

yarın okul var.. oley diyesim geliyor.. onun yerine iyi geceler diliyeyim uyuyayım.. allaaa bız gibi olm bu oda yorganın kılıfını geçireyim bari.. onu geçirene kadar da süper kas yaparım zaten.. hadin iyi geceler mısır gevreklerim.

tamam.

(şu bulutun tepesine yatsam keşke.. )

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;