21 Eylül 2008 Pazar

pazar aktivitileri


Johnny Cash - hurt dinlerkene bu çıktı ortaya paintte..
tivistin en törnin , yor filings ar börnin,yor birikin dı görl.. şiii meent yuuu noo haarm..
evet efenim RHCP den Breaking the girl çalmakta şu an..
bu arada süper bi pencereye sahibim. o da rüzgara ayarlı bi ıslığa sahip.. uyandım sabah kendileri sayesinde o derece..
bu arada hala parmaklarım acıyor.. bi süre geçmelerini bekleyip sonra mı devam etsem bişileri çalmaya çalışmaya bilemedim..
saat 4buçuk şimdi.. bi saat sonra dışarı çıkayım yürüyeyim müzik dinleyeyim.. belki bi çılgınlık yapıp şehre gideyim.. biraz da orada yürüyüp döneyim..
şehir dışına gidecekler için, artık bayrama otobüs bakmasın kimse gerçekten hiçbi firmada yer yok.. 5 gün önce gittim kamil koç a dedim işte ayın 26sına istanbula bilet alacağdım..26sı tüm gün, 27si akşam 4 e kadar yer yok dedi.. o da iyiymiş dedim .dönüşü sorayım dedim bi de.. ayın 5i pazar işte.. 4ü 5i komple dolu dedi 6sına da yine akşama doğru yer varmış.. yuhannes dedim başka bi firmaya gittim şimdi ismini verip de kimseyi burdan şe etmek istemiyorum tabi.. ulusoyda gayet 26sına gidiş biletim 5ine de dönüş biletimi aldım.. gayet süper oldu.. son dakikaya bıraksaydım onu da bulamazdım ama eminimim...
okul açılsın artık yaa.. ya da yok radiohead dan jigsaw falling into place çalıyo şimdi. fikrim değişti okullar bi süre daha kapalı kalabilir.. gideyim doğa yürüyüşü yapayım geleyim. tamam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;