19 Eylül 2008 Cuma

ben ve nemölçerli saçlarım..

ankara dedik.. karasal dedik.. nem yok dedik.. yağmur da yağmıyor dedik bi aralar.. ancak gel gör ki azcık nem hissededursun saçlarım aslan kral formuna ulaşıyor.. tıpkı bugün yaptığı gibi. yıllardır adam edemedim ya şu saçlarımı.. neyse ne demişler.. ne mutlu türküm diyene.
abi gündem yine abidik gubidik şeylerle dolu. o kadar deniz feneri ne konuşuyor adamlar.. dün akşam kızılay metrosunda gayet stand açmış süper müslilere yardım yapıyoruz diye duruyorlar.. ulan o kadar ortalık karışık bari biraz dayanın evinizde oturun sonra yine napıyorsanız yapın. yok..bu arada daha önce dedim mi hatırlamıyorum, ben artık Ankara'da, bi ülkenin başkentinde, mantık aramıyorum.. yani herşey mi bu kadar saçma olur yahu.. başkent la bi de yuhanzo...
bugün bütün gün odada oturdum.. süper tembellik yaptım diyemicem çünkü gitar çalıştım. şu anda parmaklarım acıyor hatta kızarıklıklar geçmedi.. bi tanecik parçacık çalabiliyoyum ağbi.. (mazzy star- into dust) evet biliyorum çok kek parça.. tamam ezme hemen be.. iyi yemedik gitarınızı...ne demiş rey çarls.. hit dı rod cek!
haaa bi de şimdi yine tvde gördüm reklamı, aklıma geldi. abi reklamlar neekkadddar birbiriyle çelişiyor.. şimdi isim verip de kimseyi aman efenim şee etmek istemiyorum ama kent reklamını izlemişinizdir..kızla oğlan konuşuyo bayramda napak diye.. esnaf bi seviniyo bi üzülüyo falan..mesaj şu: bayramda ananınızın babanızın yanına gidin el öpün beraber geçirin bayramı.. tamaaam sorun var mı yok.. e bi sonraki reklamı izliyorum şimdi onun da ismini verip kimseyi burdan şeetmek istemiyorum tabi sevgili vodafon reklamında da amca yenge velet olarak çikolatayı falan yaptırıp gidiyolar misafirliğe.. kapıyı açıyo ev ahalisi bizimkiler kapıdan bayramınız kutlu olsun diyip çikolatayı falan vermeden huuıooop dönüyor eve.. mesaj şu: bayramda sevdiğinle olmasan da olur mesaj at gitsin yuaa... e şimdi yirum hani gelenek görenek idi.. hani birlikteydi falan.. amaaan ne demiş bob marliy.. kuld yu bi lavd.. falan
öperim hepinizi sağ ve sol yanaklarınızdan..
tamam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;