13 Eylül 2008 Cumartesi

Sıkar Tişuu (Scar Tissue)

Şimdi çalan parçanın adı zira kendisi.. Başlık ne olsun diye düşünmeyip kolaya kaçtım sayın seyirciler..RHCP gecemiz.. Dün lastfm.com.tr de bayaa bi oyalandım gezdim.Yeni şarkılar keşfettim. Hazır şarkı türkü demişken, "BİO"dan bahsetmemek olmaz, isim ve eleman değişikliğnde bulunmuş süper bi Ankaralı grubumuz. Tavsiye ederiz, programlarına başlasınlar dinlemeye eğlenmeye gideriz itinayla =)
Odada elli tane sivrisinek gördüm. Bütün yaz ısırık yemedim bu geceyi de atlatırsam rekor kırarmışım gibi geliyor..
Eski fotoğraflarla oynadım bugün hep. Değişik güzel fotolar buldum. Yakında bi albüm ilen karşınızda olabilerem.. =)
Yazın nar olmaz diye biliyorum pekii seneye falan ramazanda napıcaz.. Güllaç dediğin narsız olur mu?! (arsız olur narsız olmaz diyerek, Uzun'a bugünümüzün kötü esprisini gönderiyorum)
Hala eşya toplamadım hazırlamadım =S Son dakikaya kalırsa öyle bi patlıcak ki bünyede.. (bkz. tecrübe iz tolking)
İmgeyle msnin derinliklerini keşfediyoruz şimdi.. Arkadaşımız birini sildikten sonra yeniden eklersek ona kabul talebi gidiyor mu merak etmiş benim üzerimde deniyor.. Testimizin sonuçları kabul talebi gitmiyor yönünde. Ama unutmayalım! Emrah'ın da bi zamanlar dediği gibi, "sevdim mi tam severim, sildim mi bir kalemde". Silmeden önce düşünelim, düşünmeyenleri uyaralım.
Amanıın.. biz testin ilerliyen aşamalarında birbirimizi sildik.. Şu an ikimizde birbirimizi göremiyoruz=S (Msn S.O.S.!)
Msn e inanmıyorum ama bi güç var. Testimiz başarıyla sonuçlandı. Birbirimizi görür olduk. yihuu. (Not: Evde denemeyiniz.)
O zamaaan reklamlar:
http://www.myspace.com/burcuyagmur
http://brcygmr.deviantart.com/
http://www.lastfm.com.tr/user/Claire_Colburn
afiyet olsun=)
Haa bi de hocam olur da eline geçerse bana yollayıp sevindirirsin garibanı dimi: Red Romance - Hesitate

Birekin dı görl (Breaking the girl , biterken çalıyordu)
bu arada MEBin lise kitaplarında falan adamın adı atıyorum, Carl Eastwood tamam mı, hemen yanına "(Karl İstvud)" yazmışlar.. bi garip oldum, kıl oldum.
gudnayt evribadi

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;