19 Eylül 2008 Cuma

hangi birimiz biraz deli değiliz ki he

evvet sayın okurlar..
bi istanbullu olarak ankarayı çok özlemişim.. kızmayın yahu.. şehiri sevdiren binaları değil orada yaşadıkların değil mi zaten.. arkadaşlarımı çok özlemişim işte.
ceren kızımız döndü amerikalardan.onu da çok özlemişiz..
bu arada dün gece gerçekten çok farklı bi otobüse bindim sıhhiyeden. far lambaları turuncu, şöförün oradaki tepe ışığı mavi, orta sıralara doğru kırmızı ışık koymuşlardı. vallahi var böyle bi otobüs.. bence de ilginç evet.
bugün seçil le melikanımı beklerken otobüsten ilginç olmasın bi o kadar ilginç abi yanımıza gelip elindeki ultra uyduruk anahtarlıkları satmaya çalıştı. önce fiyatların çok ucuz olduğunu söyledi. biz de iyi dedik kolay gelsin. iyi de çok ucuz bu fiyatlar dedi. biz dedik ihtiyacımız yok. bu arada dibimizde olmasından ayrı bi rahatsız olduk. sonra ucuz dediği fiyatları daha da düşürdü. seçilanım ihtiyacımız yok ki dedi bi kez daha. adam da menapozlu teyze edasıyla söylene söylene başka bekleyenlerin yanına gitti. biz de melikanımı beklemeye devam ederken orada adamın diğerleriyle konuşmalarına da kulak misafiri olduk.. en son şöyle bi cümle duydum ben kendisinden, "kusura bakmayın sinirleniyorum gerçekten çok ucuz bunlar niye almıyorsunuz?!"
sen sen ol sakin dur okur.. etraf deli dolu =S
akşam odaya gelirken beytepenin buz gibi havasına bile sevindim yahu. öyle özlemişim düşün okur..
bu arada imgemle birlikte bi "ivent" organize ediciktik ramazanın geçmesini beklemedeyiz ama size şu kadarını söyliyeyim şimdilik organizasyonda hangimiz en angaralı belli olacak.. yarışmalar oyunlar şarkılar türküler.. süper bi gün yaşatıcaz umuyoruz..
ya ben bişiyden daha bahsedicektim.. unuttum unutacam.. hatırlamaya çalışıyorum...
bu arada okul dersler başlamadan yan gelip yatmanın keyfini çıkarın zira bunlar son günler =S
haaa tuz gölü! biz tuz gölüne gitmeyi düşünüyorduk efenim bi hafta önce. anca herkes sordu ailesine falan düşündüler bi ara gitmeyelim dendi sustu herkes. ben de kaderimde organizasyon yapamamak olduğunu kabul ettim o sıra. sonra bikaçımız hadi burcu kalk gidek dedi bugün aradık yetkiliyi.. yer yok dedi. ne kadar süper ultra mükemmel bi talihtir bu yuuaaa..
canımız sağolsun .. daha çok gideriz tatile dimi.. hıhı evet tabi.. hıhı..
ya bi de müziğe neyim dönüyorum şu aralar.. hadi bakalım=)
şimdilik böyle juniperuslarım..
beklemedeyiz.
tamam.
bu arada yazılarıma yönelik yorumlarını sunan, ister "burcu mikemmel yazıyorsun müsait bi anında göbeğimi imzalar mısın" diyen ya da "burcu gittiğin yol yol değil kendine gel" diyen.. ya da bilumum yorumlarını sunan , bendenizden esirgemeyen zat-ı alilerinize şu linki yolluyorum efenim:http://dura.cell.free.fr/home/swf/1000000.swf

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;