4 Eylül 2008 Perşembe

4eylülgecemiz


Leylekler gitti. dalgalar arttı. kışlıkların nerede olduğu düşünüldü falan.. bu arada deri yanıkları soyuldu keselenildi.. (engin hamama gitti mi ya bu arada?)
(bay dı vey melikeanım arabesk bi şarkı soruyor yardımcı olmaktayım.. evet anam her telden var bizde..)
ne diyorduk.. heh efenime söyliyeyim hakkaten bi kafamı suya batıramadım yahu.. şaka gibin.. yan gelip yatacam.. ramazan.. herkes oruç.. denişik biraz yani.. normal yaz tatili değil bu.. eskiden ne güzeldi. kurban bayramı ikinci sömestr, ramazan birinci sömestr.. kafadan iki dönemde de tatil vardı.. artık kurbanı yazın kesince yağmur da yağmazsa (yılların klasiğidir dikkat ediniz.) bakalım yaz günü ne renk olar ortalık.. gerçi daha var o günlere aman oohooo nerden nereye geldik yaa.
efenim ben var ya ben.. yüzlerce leyleğin kız kulesi gibi şahane bi yerin üzerinden geçip göç ettiğni gördüm bu yaz.. bu ağustos ya da..ancak ahanda kanıtı bizzat benim.. inanmayınız leyleklere. hurafe hepsi.. leyleği gören 5 yıl oturuyormuş meğersem o gerçek olabilir gibi.
windows media player da karışık mod devrede yine.. demin Knockin'on heaven's door çaldı.. Hepimizin hayatında var o parça dimi.. ve şu an onun sözlerini koluna dövme yaptıracak kimse yoktur kesin. ama hepimiz biliyoruz sözlerini .. of .. bazı eski şarkılar kaldırılsınböyle otomatikman gibi..
hocam profil kısmıma yazdığım gibi ilerde biyoloci alanında bi baltaya sap olamazsam ya da olur da sıkılırsam başvuracağım işlerden işte ikisini söylüyorum:
1.) Atlas vb. dergilere (ama ilk tercihimiz atlas) fotoğraf çekmek.. hatta melikaanım tırmanacak bize bakın ben nerelere gittim çıktım diye hava atacak.. işte ben de o kutsal görevi yapıp size oranın fotolarını çekicem.. ve gözleriniz fotoğrafa kilitlenecek.. kendinizi alamayacaksınız.. aynaya baktığınızda onu göreceksiniz.. hep o hep o.. nalet olsun löan baktığıma bile diyeceksiniz.. ben uyarayım =P
2.) davul derslerinin geleceği son nokta: ramazan davulculuğu..
olm düşünsenize inanılmaz eğlenceli bi iş
bi kere herkesin en canını sıkan şeylerden uyandırılmak ilk 3e girer.. bunu davul gibi bişiyle gerçekleştirmek şu an benim hayalim. resmi delilik.. bi de ramazan bitince o delirttiğin insanlardan para istiyorsun.oha ya. şaka gibi.. şu an gözlerim büyüyor yazarken. heyecanlanıyorum. mutlaka yapmalıyım.. (birkaç arkadaşı çok pis metodlarla uyandırdım ama davul kısmı işin nirvanası sanırım! )
( hala melikeanım ile şarkı arıyorum efenim kendisinde ölüm mezar gibi kelimeler var.. ölürsem kabrime gelme değilmiş.. düşünmeye devam ediyoruz.. tahmininizi yazıp boşluk bırakıp denize atın)
bi de süpersonik araba alarmları ve dar sokaklara çift sıra park sayesinde davulcu geçerken arabalar da sırayla eşlik ediyor ona.. adam sokak boyu yürüyor davulunu çala çala.. ama farkında değil.. şu an bana cennet yolu gibi göründü valla.. "walkin' to heaven's door.."
yukardaki dalga fotosu inebolu'dan.. orayı bile özledim sanırım. bi gün gidek gençler hep beraber.. hee tabi tabi.. bence de gidemeyiz.. der iz no organizeyşın in aur bılad.. falan
bu akşam tv izledim.. izleyenlere takıldım.. efenim aşkı memnu diye 500 yıl önce yazılan bişiyin dizisini yapmışlar yeniden.. diziyi aynalardan izliyoruz resmen.. çünkü yönetmen ayna fetişisti.. her sahnede bi ayna var.. ayna kusucam.. sen kendine dikkat et.. tırt dizilerden kaçın okur..
beklemedeyiz.
tamam.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;