22 Eylül 2008 Pazartesi

istirham ediciim

Evet.. bi tane.. sadece bi tane normalin beni bulmasını diliyorum.. bugün 4 buçuk gibi korktuklarımdan sadece biri başıma geldi.. hiç uzatmadan konuya giriyorum efenim..
Şimdi bizim okulumuzda deli bi amca var.. amcayı deli mi dahi mi bilinmez ama normal olmadığı kesin! melilik seçilik bendeniz zitide oturuyoruz boş boş.. etrafta da pek bi kimse yok.. uzaktan amcamızı gördüm.gülümsüyordu.. maalesef gözgöze geldik! bizimkiler de kafalarını çevirip bakmak suretiyle gözgöze gelmiş bulundular.. amcanın ününü duyduk, kızların yanına sormadan oturup insanları garip hale sokmakla meşhur.. yanımızdaki sandalyeye çantalarımızı koymuştuk.. amca yaklaşırken çantamı masanın o tarafına koydum oturmayı aklından bile geçirmesin diye.. haha! tabi yuttu o da.. yan masadan sandalye çekip yanımıza oturdu.. içimden la havle dedim.. ve muhabbet başladı:

amca: -Lenin var Rusya'da. (x5)
biz: (desturr)
amca: - Lenin var işte Rusya'da (bu arada ful sırıtış sergilemekte)Lenin Lena'lı demek..(x8)
biz: (eee yani)
amca: (ful sırıtış devam) - Biz de Çorum'lu ya Çorum'lu denir ya..orada da Lena'lı ya Lenin deniyor.. heh heh.. (x6)
biz: (ayhh=S )
amca: -evet Rusya'da Lenin var.. bu Lenin kelmiş.. Kel.. saçları yok.. kel..(x124)
biz: -peki.
amca: Lenin kel olduğu için arkadaşları "-Hey kel!" diye çağırırlarmış..hey kel derlermiş. (ful sırıtış goz on) (x43)
biz: (Rabbim sana geliyoruz toptan)
amca: -Şimdi bizim Türk Dil Kurumu'ndaki şizofren komünistler acaba bu yüzden mi heykele heykel demişler. her yerde Lenin heykeli varmış çünkü(x7)
melike: -..şizofren komünist (?)...
amca: - evet şizofren komünist.. (kabus sırıtış devam)
biz: peki.. (seçil gülüyor çünkü amca ona değil bana bakıyor.. benim halime gülüyor elizabet hanım. melike de ise birazdan avına saldıracak aslan modu hakim)
biz: o zaman biz kalkalım..
biz: - iyi akşamlar..

Parlayan Güneş'ten nasıl çıktık bilemiyorum.. dışarda nasıl güldük bilmiyorum.. Amca bana bakıp o kadar çok kel dedi ki bi ara kabaran saçlarımı görmezden gelip hakkaten kel olabilir miyim diye düşündüm..
iyi ki bi etraf deli dolu dedim ya.. iyi ki bi dikkat edelim dedim..
Şimdi bi kez daha rica ediyorum. bi tane! sadece bir tane normali ben bulsun! saygılarr=)

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;